עלייה חדה במספר העולים מצרפת ובהתעניינות ברכישת נכסים בישראל

פיננסיה משכנתאות פותחת סניף בפריז עבור ציבור הלקוחות שמעוניינים לרכוש נכס בישראל

 

 

 
דודי רוזנצוייג, מנכ״ל פיננסיה משכנתאות, צילום: ורד פרקשדודי רוזנצוייג, מנכ״ל פיננסיה משכנתאות, צילום: ורד פרקש
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/09/2022

בשנת 2021 הגיעו לישראל 3568 עולים מצרפת לעומת 2445 בשנת 2020 מדובר בעלייה של כ- 45%, כך עולה מנתוני העלייה באתר משרד הקליטה. עד חודש יולי 2022 עלו עוד כ- 1200 עולים. רוב רובם של העולים מצרפת מתחילים את הליך רכישת הדירה בארץ כבר בצרפת ויוצרים קשר עם החברות הישראליות. בנוסף יש קהילה יהודית גדולה המתעניינת ברכישת נכסים בישראל לצרכי השקעה ולצרכי עלייה בעתיד. אולם לאור השינויים הרגולטוריים בשוק המשכנתאות בישראל והמגבלות של בנק ישראל, רבים מהם מתקשים בנטילת משכנתאות.

פיננסיה משכנתאות אשר נמצאת בבעלות משותפת של TLV Capital של איש העסקים אורי שמואלי, קבוצת פיננסיה של ארז סגמן, ושל דודי רוזנצוויג פותחת סניף בפריז עבור ציבור הלקוחות שמעוניינים לרכוש נכס בישראל וכפי הנראה תהיה לברוקר המשכנתאות הראשון בישראל עם נציגות באירופה.

הסניף בפריז ינוהל ע״י מישל עדי דוריאן, אשר הינה בעלת ניסיון עשיר של כ 30 שנה בעולם הבנקאות והביטוח. לדבריה: ״בצרפת ישנה קהילה יהודית עצומה של כחצי מיליון איש. השילוב של שחיקת האירו והעליה בריבית, בתוספת לשינויים הרגולטוריים בישראל בתחום המשכנתאות, הפכה את רכישת הנכסים בישראל לעסק יקר ומורכב הדורש מומחיות רבה. אנחנו באמצעות הסניף בפריז, ננגיש ללקוחות את כל השירותים שדרשו מהם , עד כה, הגעה פיזית לישראל״.

דודי רוזנצוויג מנכ"ל החברה: ״פתיחת הסניף בפריז, הינה שלב נוסף במימוש האסטרטגיה החדשה  של פיננסיה משכנתאות, להעניק פתרונות ייחודיים לקהלים ספציפיים. תושבי חוץ בכלל, וציבור הלקוחות בצרפת בפרדט, זקוקים למורה נבוכים בכל הקשור בקבלת משכנתאות ואנחנו נחסוך להם כסף ונטפל עבורם בכל הצד הבירוקרטי של קבלת משכנתא בישראל״.

פיננסיה משכנתאות מתמחה ביעוץ משכנתאות. החברה מלווה את לקוחותיה בתכנון ויעוץ משכנתאות בכל סוגי העסקאות רוכשי דירות, משפרי דיור ומשקיעים. בחברה מועסקים צוות של אנשי נדל"ן ושוק ההון מעולם הפיננסים.

x