מיכמן אשראי לעסקים תבצע רכישה עצמית של אג"ח בהיקף של עד 10 מיליון ש"ח

מחיר האיגרת לדעת הדירקטוריון אטרקטיבי | האג"ח עולה 2.85% בבורסה

 

 

 
יניב ביטון, מייסד ומנכ״ל מיכמן אשראי לעסקים, צילום: סיון פרג׳יניב ביטון, מייסד ומנכ״ל מיכמן אשראי לעסקים, צילום: סיון פרג׳
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/09/2022

מיכמן אשראי לעסקים, חברת האשראי החוץ בנקאי, הודיעה כי בכוונתה לבצע רכישה עצמית של אג"ח ב' בהיקף של עד 10 מיליון ש"ח. סדרת אג"ח ב' מדורגת בדירוג ilBBB עם תחזית חיובית על ידי מעלות Pַ&S והינה במח"מ של 2.21 שנים.

נימוקי דירקטוריון החברה לביצוע תכנית הרכישה: "המחיר שבו נסחרות האג"ח (סדרה ב') של החברה נכון למועד קבלת ההחלטה הינו אטרקטיבי ומהווה הזדמנות עסקית ראויה לחברה ויש בה כדי להיטיב עם אשראי החברה."

מיכמן נמצאת במגמת צמיחה מואצת ומתמשכת. הגידול בתיק האשראי של החברה מרבעון לרבעון משקף את הביקושים הגבוהים לאשראי ולמוצרי החברה מצד הלקוחות- עסקים קטנים ובינוניים.

דורון ספיר, יו"ר החברה ויניב ביטון, מנכ"ל מיכמן אשראי לעסקים מסרו:

"מהלך רכישה עצמית של אג"ח החברה מעיד על בטחון החברה בפעילותה, בעסקיה וביכולת המימון שלה. אנו רואים במחיר שנוצר באג"ח החברה הזדמנות שתיצור לחברה רווח מימוני. מיכמן מרחיבה כל העת את נוכחותה בשוק האשראי ואת סל פתרונותיה לאור הביקוש הגובר לאשראי מצד לקוחותיה וממשיכה להתפתח ולצמוח תוך הקפדה על איכות החיתום, הבקרה והתהליכים התפעוליים."

לגרף מיכמן לחצו כאן

33 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 28.77 מיליון במיכמן
קרנות נאמנות שמחזיקות את מיכמן. לרשימה המלאה
x