חברת TLV Capital של איש העסקים אורי שמואלי מודיעה על הקמת חברת "מגן קפיטל בע"מ"‎‎‏

חברת ״מגן קפיטל״ מציעה שירותים פורצי דרך בתחומי ניהול תהליכים אסטרטגיים, קידום השגת יעדי החברה על ידי תהליך ניהול סיכונים ארגוני (ERM) מיקוד ארגוני בתהליכי הליבה והגדלת רווחיות החברה על-ידי ייעול תהליכי שימור הלקוחות

 

 

 
אורי שמואלי, צילום: עמי ארליךאורי שמואלי, צילום: עמי ארליך
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/10/2022

הקמת החברה היא צעד אסטרטגי של שילוב כוחות בין חברת ההולדינגס TLV Capital לבין רו"ח (עו"ד) איציק זקן וחנן שוורץ, אשר ישמשו כמנכ"לים משותפים בחברה. מגן קפיטל נוסדה כדי להעניק לחברות ציבוריות מכלול שירותים חדשניים בתחום התכנון האסטרטגי, ניהול הסיכונים ושימור הלקוחות.

לשוורץ, אשר ייסד ניהל וייעץ לאגפי שימור לקוחות בגופים מוסדיים מובילים בהם: מגדל, מגדל שוקי הון ולאחרונה כמנהל מחלקת זכויות לקוחות בחברת הביטוח הפניקס - ידע והיכרות רבת שנים עם עולמות המכירה, שימור הלקוחות, כשלנגד עיניו שמירת הרווחיות.

רו"ח (עו"ד) איציק זקן, מוסמך כמנהל סיכונים ראשי (CRO) במסגרת איגוד מנהלי הסיכונים בישראלי וחבר בוועדת ההיגוי של ארגון ניהול הסיכונים הבינ"ל PRMIA, שימש עד לאחרונה כמנהל סיכונים ראשי במחלקת השקעות ברשות ניירות ערך, והוביל תהליכים אסטרטגיים בשוק ההון מול חברות ציבוריות ובתי השקעות. זקן משמש כמרצה מוביל בתחומי ניהול סיכונים ושוק ההון מעל 15 שנים באוניברסיטה העברית ובקורסי הסמכות לדירקטורים.

זקן: "מניסיון של 15 שנים ברשות ניירות ערך ביצוע נכון של תהליכים אסטרטגיים בחברות מובילות מחייב תהליך שיטתי ומתמשך של ניהול סיכונים ובחינת ביצועים המתבצע כחלק מניהולו השוטף של הארגון. קיומה של סביבה תחרותית ותובענית פוגעת באיזון בין הדחוף לחשוב, ומובילה להשקעת משאבים מיותרים בפעילויות שאינן רווחיות ושאינן תורמות ליעדיו המרכזיים של הארגון. הניסיון שלנו מלמד שתהליכים סדורים ושיטות מתקדמות שאנו מטמיעים בחברות, מובילים להתייעלות משמעותית, שיפור חד בביצועי היחידות העסקיות ולהגדלת שורת הרווח".

שוורץ: "מגן קפיטל מציגה מודלים חדשניים ויצירתיים שיאפשרו לגופים המוסדיים להקטין באופן מהותי את הניודים השליליים ונטישת לקוחות, באמצעות ניתוח תהליכי מדידה של הפעילות. למגן קפיטל דרך חדשנית לשימור הלקוחות - הן בצד מניעת נטישת הלקוחות והן בצד ייעול מתן ההנחות והתמריצים שניתנים ללקוחות מסוגים שונים. ניהול נכון של סיווג הלקוחות והמענה השלם שניתן להם, וניהול נכון של יחסי הגומלין בין כלל המערכת עם מחלקת שימור הלקוחות שלה, הינם בעלי השפעה משמעותית על הגשמת יעדי החברה. ביצועי עבר מלמדים כי במרבית המקרים אפשר לצפות להפחת הפגיעה בחברות בכ- 20%-30% ויותר".

שוורץ וזקן מייחסים את המגמה ההולכת והגוברת של נטישת לקוחות להתנהלות שגויה של החברות. לדבריהם, ישנה חוסר מודעות לצורך לניהול אפקטיבי ומעמיק של שימור הלקוחות וחלק מהגופים המוסדיים מתנהלים תחת מודלים לא יעילים של ניהול שימור לקוחות.

שמואלי, איש עסקים והבעלים של חברת ההולדינגס TLV Capital: "מגן קפיטל מייעלת ומשפרת השגת יעדים וביצועים פיננסים של חברות גדולות וגופים מוסדיים באמצעות מידול וישום טקטיקות מתקדמות לניהול תהליכים עסקיים וניהול סיכונים ארגוני (ERM). השירות שלנו נבנה כדי לייעל את פעילות החברות, לבחון מבעוד מועד את הסיכונים האסטרטגיים בחברות ולמנוע משברים. חברה שלא תפעל לשפר את תהליכי העבודה שלה באמצעות מודלים מתקדמים כמו שאנו מציעים, תמצא את עצמה בסופו של יום מנהלת משברים, שעולים יותר, צורכים יותר משאבי זמן ופוגעים בתדמית החברה".

x