חברת Tagado העוסקת באיסוף פידבקים והפיכתם לתובנות עסקיות גייסה 4 מיליון דולר

המערכת שפיתחה החברה אוספת תגובות ממקורות שונים ובאמצעות טכנולוגיית NLP מספקת תובנות עסקיות עבורן.

 

 
Tagado, קרדיט: אינה חזנובTagado, קרדיט: אינה חזנוב
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/11/2022

חברת Tagado שפיתחה טכנולוגיה האוספת ומארגנת מידע ותגובות על חברות לכדי תובנות עסקיות גייסה 4 מיליון דולר בגיוס סיד. החברה תשתמש בכסף במטרה לגייס עובדים נוספים ולהרחיב את המוצר במטרה לגייס עובדים ולהרחיב את שיווק המוצר לשוק האמריקאי.

בסבב גיוס הכספים השתתפו הקרנות בלאמברג קפיטל ובלינג קפיטל. בלאמברג הנמצאת בארה״ב משקיעה בחברות בשלבים מוקדמים ובין השקעותיה ניתן למצוא את Yotpo, IntSights, Medigate, ובנוסף DoubleVerify ו-Braze שהונפקו. Bling Capital היא קרן השקעות אמריקאית המשקיעה בטכנולוגיות בתחומי הצרכנות המבוססות דאטה ופינטק.

כיום לכל חברה מקורות שונים לקבלת פידבק מלקוחותיה. חברות משקיעות זמן ומשאבי כוח אדם כדי לדייק בהבנה וניתוח של מצבור הפידבקים ולא תמיד מצליחות לייצר תובנות ברורות. כמות הדאטה רק הולכת וגדלה וללא כלים מתאימים יהיה מאוד קשה לספק בצורה טובה את ציפיות הלקוחות. Tagado פותרת את הבעיה הזאת, מאפשרת גישה נוחה לכל הדאטה, סינון חכם לפי נושאים, תתי נושאים או מילות חיפוש ספציפיות. 

המערכת שפיתחה החברה מאפשרת לחברות לארגן את הפידבקים של הלקוחות שלהם ממגוון רחב של ערוצים ולהפיק תובנות עסקיות בצורה אוטומטית. המערכת אוספת מידע ממקורות ציבוריים ופנימיים כמו אתרי ביקורות, פייסבוק, טוויטר, טיקטים לתמיכה, CRM ועוד, ועושה שימושים במודלים של עיבוד שפה טבעית ולמידת מכונה (ML-NLP) על מנת לזהות מגמות ומיקרו-מגמות, הזדמנויות וסיכונים ולהציף אותם בפני הלקוח.

הטכנולוגיה של Tagado מבוססת על NLP שביסודה לימוד המחשב להבין את את התוכן כמו בן אדם, כלומר, המחשב לומד להבין את המילים וגם את הקונטקסט בניהם ולעשות קיטלוג וזיהוי של תובנות שונות בתחומים שונים של חווית הלקוח. לכן טאגדו יכולה לשרת מספר רב של מחלקות בכל אירגון, כמו מחלקת לקוחות, חווית לקוח, תפעול עסקי, מוצר, ועוד.

החברה פועלת בתחום חווית הלקוח (Customer Experience). בעבר התחום התמקד בעיקר בהבנת התפיסה של המותג בעיני הלקוחות, בעוד שכיום התפתחויות טכנולוגיות בתחום עיבוד השפה מאפשרים להבין לעומק את המשמעות מאחורי תגובות המשתמשים, מה שמפריע להם במוצר, הבנת היכולות שלו באופן מדויק על ידי המשתמים ואילו תוספות היו רוצים שהחברה תוסיף לשיפור החוויה.

אוהד צדוק, מנכ״ל Tagado: ״הטכנולוגיה שפיתחנו עוזרת לעסקים ולמנהלים לקבל החלטות מושכלות על הצעדים הבאים שלהם. התובנות שהטכנולוגיה שלנו יודעת לספק מכוונות את החברות בשאלות קריטיות דוגמת היכן כדאי למקד את המשאבים בכדי להביא לשיפור הביצועים של העסק, מה המסרים השיווקיים החסרים ואילו פיצ'רים חדשים יביאו הכי הרבה אימפקט. היתרון החשוב שלנו הוא שנאפשר ללקוחותינו לקבל החלטות עסקיות חכמות יותר המגובות במידע אמיתי המגיע מהאנשים החשובים ביותר - הלקוחות שלהם.״

איליה שניידמן, VP בבלאמברג קפיטל: ״הבנת צרכי הלקוחות מהווה יתרון אסטרטגי בבניית מוצר טוב יותר. היסטורית, שימוש בבינה מלאכותית מתקדמת לניתוח משוב מלקוחות היה במשך זמן רב בר השגה עבור החברות הגדולות והטכנולוגיות ביותר. הפלטפורמה של Tagado, מהווה בשורה משמעותית בתחום זה עבור חברות בכל הגדלים והשלבים ומתמקדת בנכס החשוב ביותר שלהן, הלקוחות. אנו מאמינים שעומדת בפני Tagado הזדמנות ענקית להיות חלק מתהליך קבלת ההחלטות של כל חברה".

x