יוקה פארק וקבוצת יובלים מימשו אופציה להקמת קומפלקס תעשייתי בסגולה פ"ת

החברות יקימו מבנה בגובה של 5-6 קומות בשטח של כ-65 אלף מ"ר. עד כה נחתמו הסכמים למכירת יחידות בפרויקט בלמעלה מ-310 מיליון שקל לבעלי עסקים מגוונים

 

 

 
יוקה פארק, סגולה פתח תקווה, קרדיט: 3 דיוויז׳ןיוקה פארק, סגולה פתח תקווה, קרדיט: 3 דיוויז׳ן
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/11/2022

קבוצת יובלים בבעלות איציק ברוך הודיעה כי בשותפות עם חברת יוקה פארק בבעלות משה אביטן ויואב שחר וצד ג' (סה"כ מחזיקות יחד 95% מהקרקע) ויחד עם צד רביעי (5%) מימשו את האופציה לרכישת קרקע להקמת פרויקט יו-פארק באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה. בתמורה לקרקע ולהסכם האופציה ישלמו הרוכשות 165 מיליון שקל בתוספת מע"מ וכן סך של 4.2 מיליון ש"ח בגין החזר הוצאות. 

נכון למועד הדיווח נחתמו הסכמי מכר מותנים למכירת יחידות בפרויקט בסך של כ-313 מיליון ש"ח בתוספת מע"מ. החברה מעריכה כי יתקבל היתר בניה לצורך הקמת הפרויקט במהלך הרבעון הראשון של שנת 2023.

החברה ושותפיה בפרויקט חתמו לפני כשנה עם הקבלן המבצע, שובל נחשון לביצוע כל העבודות והשירותים לצורך הקמת הפרויקט.  

הפרויקט ממוקם ברחוב גליס במרכז אזור התעשיה סגולה, יכלול הקמת מבנה תעשייתי רב שימושי בן 5-6 קומות בשטח כולל של כ-65,000 מ"ר ברוטו, במגרש ששטחו הכולל כ-22 אלף מ"ר. הפרויקט הוא פרויקט תעשייה בהיקף הגדול ביותר שתוכנן בישראל המיועד לשימושים מעורבים של מסחר, תעשיה קלה ולוגיסטיקה זעירה אשר נבנה בקומות עם רמפות וגישה ישירה לרכבים. ההשקעה הכספית המוערכת בפרויקט עומדת על כ-560 מיליון שקל. 

הרוכשים יוצגו ע"י משרד עו"ד גולדפרב זליגמן ושות', עורכי הדין ארנון כהן, רעות הדר, אביהו יהלומי ושחף אפלקר.

משה אביטן, בעלים ויו"ר יוקה פארק: "הסביבה הכלכלית בכלל וענף הנדל"ן בפרט חוו שינויים רבים בשנה האחרונה, כגון עלייה בסביבת הריבית וסביבת מדדים עולים ובכל זאת הביקושים למתחמים שאנו בונים ממשיכים להציג יציבות. בנוסף לכך, בחירתו של אחד מהגופים המוסדיים המובילים בישראל ללוות את פרויקט הדגל שלנו מהווה הבעת אמון של המערכת הפיננסית בפעילות יוקה פארק".

יואב שחר, בעלים ומנהל פיתוח עסקי יוקה פארק: היקף מכירות של למעלה מ 300 מיליון ₪ תוך מס' חודשים מעיד על אמון לקוחות ומשקיעי יוקה שממשיכים לבחור בפרויקטים שלנו שוב ושוב ועל הצטרפותם של רוכשים חדשים שהינם חלק בלתי נפרד מהצמיחה של יוקה פארק. השילוב והניסיון של שתי החברות יחד יביאו להמשך הצלחה בפרויקט זה ובפרויקטים רבים נוספים". 

יוקה פארק - סגולה פתח תקווה, קרדיט: 3 דיוויז׳ן

חוה מיכאלי, מנכ"לית יוקה פארק: "הניסיון והמקצועיות של יוקה פארק הינם חלק בלתי נפרד מהצלחת החברה המובילה ויוזמת 9 פרויקטים ברחבי הארץ, בשווי של כ 4 מיליארד ₪ ובהיקף של למעלה מ 400,000 מ"ר. לאורך השנים, החברה צברה בסיס לקוחות ומתעניינים של אלפי בעלי עסקים מגוונים מעולמות התעשייה. יוקה פארק תמשיך לבנות באחריות ובמסירות בית לעסקים בכל עיר מרכזית בישראל." 

כזכור, לפני כשבועיים הוועדה המקומית לתכנון ולבניה תל אביב-יפו אישרה להפקדה שתי תכניות של חברת יובלים  סיטי בוי בבעלות רן בלינקיס  ואיציק ברוך במתחם חסן ערפה בתל אביב, במסגרתן ייבנו בסך הכל 3 מגדלים הכוללים 291 יח"ד כולל דיור בר השגה לשכירות ארוכת טווח וכ-100,000 מ"ר לתעסוקה, מסחר ושטחים ציבוריים. בתכנית הראשונה שותפים חברת יובלים סיטי בוי (50%)  ואקרו והפניקס (50%) בצומת מעריב ברחוב מנחם בגין 66-70 פינת יצחק שדה משתרעת על פני מגרש בשטח של כ- 6.9 דונם וכוללת איחוד של שלושה מגרשים, בייעוד לשימושי תעסוקה, מסחר, מגורים ושטחים ציבוריים, במסגרתה יוקמו 2 מגדלים, האחד בגובה 40 קומות שישמש למגורים (כ- 15 אלף מ"ר) וסך של 170 יח"ד. המגדל השני, בן  45 קומות ישמש לתעסוקה. בקומות הקרקע של שני המבנים- מסחר, שירותים ותעסוקה. בנוסף, כ- 5,000 מ"ר יוקצו עבור שטחי ציבור.

התכנית השניה, פרויקט בבעלות חברת יובלים סיטי בוי ובעלי זכויות פרטיים בקרקע, במסגרתה  יוקם  בשטח של כ- 3.5 דונם במתחם בחסן ערפה (בדרום מרחב יצחק שדה) ברחוב טל ישראל, מגדל בן 42 קומות בעירוב שימושים הכולל 121 יח"ד כולל 35 דירות לדיור בר השגה בשכירות ארוכת טווח לתקופה של 25 שנים בשכירות מוזלת וכ-35,000 מ"ר למסחר ותעסוקה. המגדל יכלול מגורים בהיקף של כ-10.7 אלף מ"ר, שטחי ציבור וקומת קרקע מסחרית. התכנית כוללת כ-2.9 דונם עבור שטחים ציבוריים בנויים וקומות מרתף עבור חניה לדיירי הבניין ולשימושי מסחר ותעסוקה. 

לפני מספר חודשים אושרה למתן תוקף תכנית נוספת במתחם חסן ערפה של החברות יובלים סיטי בוי, אקרו והפניקס הכוללת כ 132,000 מ"ר.

יוקה פארק - סגולה פתח תקווה, קרדיט: 3 דיוויז׳ן

x