חברת ההחזקות TLV Capital מודיעה על מינוי של ח"כ (היוצא) אלכס קושניר ליו"ר "פיננסיה משכנתאות"

 

 

 
אורי שמואלי, צילום: עמי ארליךאורי שמואלי, צילום: עמי ארליך
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/12/2022

חברת ההחזקות TLV Capital של איש העסקים אורי שמואלי מודיעה על מינוי של חבר הכנסת ויו"ר ועדת הכספים (היוצא) אלכס קושניר ליו"ר דירקטוריון "פיננסיה משכנתאות" - ברוקר משכנתאות מהמובילים בישראל.

אלכס מילא שורת תפקידי ניהול בכירים בתחומי האנרגיה, הקמעונאות והמימון, וכן  כיהן כנציג של ארגון JDC בבלארוס. בשנים 2016 - 2019 כיהן כמנכ"ל משרד העלייה והקליטה וראש נתיב. ב- מרץ 2020 נבחר לכנסת העשרים-ושלוש וב- 2021 נבחר ליו''ר ועדת הכספים של הכנסת.

לאלכס תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון והוא שרת בעבר כמ"פ בחטיבת גבעתי ובשירות הביטחון הכללי במגוון תפקידי שטח.

"פיננסיה משכנתאות" המנוהלת על ידי דודי רוזנצוויג, מתמחה בתכנון וייעוץ תיקי משכנתאות בכל סוגי העסקאות ואף לאחרונה הודיעה החברה על פתיחתו של סניף בפריז לטובת תושבי חוץ.

קושניר: "בעת כהונתי היו״ר ועדת הכספים של הכנסת פעלתי רבות לפתיחת שוק האשראי הבנקאי והחוץ בנקאי לתחרות. היום, כאשר הריבית במשק עולה, זה הזמן להשתמש ברפורמות הללו על מנת להוזיל את תיק ההלוואות של הציבור הישראלי. אני שמח להצטרף למשפחת TLV Capital ולהוביל יחד עם המנכ״ל של פינננסיה משכנתאות, דודי רוזנצוויג, את השינוי בשוק המשכנתאות בפרט ובשוק האשראי בפרט. בתקופה זו לא מעט משקי בית זקוקים לליווי מקצועי הן בעת לקיחת משכנתאות חדשות והן על מנת לייעל את תיק ההלוואות הקיים. פיננסיה משכנתאות היא נבחרת של אנשי מקצוע ממדרגה ראשונה שמלווים כל לקוח ולקוח לא רק במעמד לקיחת ההלוואה, אלא לאורך כל חייה. האשראי הוא מוצר צריכה מורכב, ועל מנת לצרוך אותו נכון חייבים להיעזר באנשי מקצוע. אין ספק שפיננסיה מציגה תפיסה מהפכנית — הוליסטית, שחוסכת כסף רב לציבור הלווים". 

שמואלי: "אני מברך על מינויו של אלכס לתפקיד יו"ר פיננסיה משכנתאות ועל הצטרפותו לקבוצה. אלכס מביא עימו ניסיון ניהולי רב גם בסקטור העסקי וגם בסקטור הציבורי. מינוי של אלכס הוא שלב נוסף ומשמעותיי באסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה בפיתוח והגדלת הפעילות". 

x