חנן פרידמן, מנכ"ל טראקנט: "תוצאות אלו חשובות הן ביכולת המערכת לצמצם בצריכת דלק והן בצמצום הפליטות המזהמות עד כדי הפחתה של כ-15%"

התוצאות הראו כי המערכת של טראקנט (Trucknet Smart Catalyst) המיועדת לצמצום צריכת דלק והפחתת פליטות מזהמות הראתה כי בתנאי מעבדה הושג צימצום של כ-7% בצריכת דלק | המניה מזנקת מעל 15% - 14 קרנות מחזיקות במניה

 

 

 
Image by Gerd Altmann from PixabayImage by Gerd Altmann from Pixabay
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
18/12/2022

לדברי חנן פרידמן, מנכ״ל טרקאנט, ״אני שמח ומברך על התוצאות הטובות, בייחוד בתקופה של משבר אנרגיה וזינוק בעלויות הדלק. המשמעות של תוצאות אלו חשובות הן ביכולת המערכת לצמצם בצריכת דלק והן בצמצום הפליטות המזהמות עד כדי הפחתה של כ-15%. אני מרוצה מכך שהתוצאות תומכות בהנחות הראשונות שלנו ומכאן ניתן לגזור את הפוטנציאל הרב הקיים.
 
רק בישראל יש 250,000 רכבים כבדים המהווים פוטנציאל עבורינו כצרכני דלק בזבזנים ומיליוני משאיות הנעות ברחבי אירופה וארה״ב ולשם אנחנו מכוונים.
 
לפי החסכון שנוצר על פי הניסוי ומחירי היחידה שעומד על 4000 דולר לצרכן, ה – ROI שנוצר נותן הזדמנות משמעותית ללקוחות להחזר השקעה קצר במיוחד וכמובן לטראקנט שתהנה מהכנסה משמעותית."
 
כזכור, בהמשך לשיתוף הפעולה האסטרטגי וחיבור המכשיר למחשבון הפליטות של טראנט וקבלת בלעדיות בישראל אירופה וארה״ב ומדינות המפרץ, עם Rentar האמריקאית, החלה טראקנט בניסוי עם צי הרכבים של צה״ל על מנת לבחון את השפעת המכשיר Trucknet Smart Catalyst, המיועד לצמצום צריכת דלק והפחתת פליטות מזהמות במנועי סולר, על הרכבים של הגוף וזאת כחלק משאיפתו להתקדם לשימוש בטכנולוגיות חדשות.
 
טראקנט, חתמה על קיום ניסוי עם צבא הגנה לישראל לטמעת ממיר דלק (Trucknet Smart Catalyst), המיועד לצמצום צריכת דלק והפחתת פליטות מזהמות במנועי סולר הודיעה היום כי בהמשך לדיווח מיידי שפרסמה החברה ביום 15 בספטמבר 2022 בדבר ניסוי לצמצום פליטות וצריכת דלק בצי הרכבים של צה"ל באמצעות האביזר הקטליטי המשולב המשווק על ידי החברה (Catalyst Smart Trucknet) מודיעה החברה כי כפי שנמסר לה, תוצאות ניסוי המעבדה הראו חסכון בצריכת דלק בשיעור ממוצע של כ- 7% וכי בכוונת צה"ל לערוך ניסוי המשך בתנאי שטח. יובהר, כי בשלב זה החברה אינה יכולה להעריך את תוצאות ניסוי השטח.  עוד יובהר, כי אין כל התחייבות של צה"ל לרכוש את האביזר הקטליטי אף אם הניסוי יצליח.

לגרף טראקנט לחצו כאן

14 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 2.95 מיליון בטראקנט
קרנות נאמנות שמחזיקות את טראקנט. לרשימה המלאה
x