ליברה שוברת את שוק "ביטוח משכנתא"

ליברה שוברת את השוק ומשיקה את ביטוח המשכנתא הזול ביותר בישראל ע"פ מחשבון רשות שוק ההון - ליברה מרחיבה את סל המוצרים: החברה מתחילה לשווק ביטוחי משכנתא הכוללים ביטוח מבנה וביטוח חיים

 

 

 
מנכ״לית ליברה, אתי אלישקוב, קרדיט: אבי מועלםמנכ״לית ליברה, אתי אלישקוב, קרדיט: אבי מועלם
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/01/2023

אתי אלישקוב, מייסדת ומנכ"לית חברת הביטוח ליברה מסרה: 

"ליברה מובילה בימים אלה מהפיכה נוספת בענף הביטוח, והפעם מדובר במחירי ביטוח המשכנתא. ביטוח חיים למשכנתא הוא ביטוח שמלווה אותנו לאורך שנים רבות, לרוב בין 15 ל-30 שנה. לכן, חשוב להסתכל על התמונה המלאה ולהבין מה תהיה העלות הכוללת עד סוף תקופת הביטוח, שכן מדובר בסכום משמעותי שמשתנה בין חברה לחברה. עכשיו, עם כניסתה של ליברה לענף זה, הצרכן הישראלי יוכל לחסוך אלפי שקלים בביטוח המשכנתא, ואף יוכל לעשות זאת בעצמו באמצעות תהליך דיגיטלי מהיר וברור"

חברת הביטוח ליברה, שמאז הקמתה לפני למעלה מארבע שנים, שינתה את פני ענף הביטוח בישראל והובילה מהפכות צרכניות ביניהן מהפיכת הניודים בביטוח הרכב, שינוי מודל התמחור בענף לתמחור מבוסס קילומטראז', ביטוח לחיות מחמד עם תשלום תביעות און ליין ועוד, הודיעה הבוקר על כניסתה לענף ביטוחי המשכנתאות, ומתחייבת להביא גם בתחום זה בשורה לצרכן ולשמור על יתרון המחיר כמו בשאר מוצרי החברה. ליברה כבר החלה בשיווק המוצר ומחירי ביטוחי המשכנתא שלה מפורסמים במחשבון רשות שוק ההון, ובהחלט מעידים על כך שמדובר במהפיכה צרכנית אמיתית שתסייע לצרכן להוזיל דרמטית את עלויות ביטוח המשכנתא שלו. 

לצורך השוואה בחרנו 4 טיפוסים ממוצעים של נוטלי משכנתאות בגובה של 1,000,000 ₪ , למשך 20 שנים, והשוונו את המחירים בעזרת מחשבון רשות שוק ההון:

1. אישה, בת 27, לא מעשנת תשלם בליברה: סה"כ 3,810 ₪ לאורך כל התקופה, בעוד שהמחיר הממוצע של שאר החברות בענף עומד על 6,912 ש"ח

2. גבר, בן 30, לא מעשן ישלם בליברה: סה"כ 6,185 ₪ לאורך כל התקופה, בעוד שהמחיר הממוצע של שאר החברות בענף עומד על 9,577 ש"ח.

3. אישה, בת 35, מעשנת תשלם בליברה: סה"כ 9,569 ₪ לאורך כל התקופה, בעוד שהמחיר הממוצע של שאר החברות בענף עומד על 17,359 ש"ח.

4. גבר, בן 40, מעשן ישלם בליברה: סה"כ 21,600 ₪ לאורך כל התקופה, בעוד שהמחיר הממוצע של שאר החברות בענף עומד על 36,519 ₪

בשורה התחתונה, ליברה מביאה בשורה צרכנית חדשה וצפויה לחתוך את מחירי ביטוח המשכנתא בצורה משמעותית, ובמקרים מסויימים החסכון עשוי להגיע גם ל-50% ויותר.
 


לנוחיותכם קישור למחשבון רשות שוק ההון: https://life.cma.gov.il/RiskParameters/RiskParameters?id=84300003

נקודה מעניינת לציון היא כי בתחום ביטוחי המשכנתא ישנם הבדלי מחיר בין נשים לגברים הנובעים מחישובים אקטוארים שמבוססים על לוחות תמותה (נשים חיות יותר- משמע המחיר יותר זול כי הסיכוי שיפעילו את הפוליסה נמוך יותר).

ליברה מציעה כעת מוצר ביטוחי מקיף למשכנתא הכולל גם ביטוח מבנה וגם ביטוח חיים, כאשר בשונה משאר החברות הפועלות בתחום, ניתן לרכוש באותו תהליך גם את ביטוח המבנה וגם את ביטוח החיים. כתוצאה מכך יוכל המבוטח להנות מיתרון מחיר משמעותי. אוכלוסיית היעד העיקרית היא רוכשי הדירות שיבטחו בליברה חיים (משכנתא) + מבנה. בדומה ליתר מוצרי הביטוח של החברה, גם בביטוח המשכנתא, ייהנו הצרכנים מאפשרות רכישת הביטוח בדיגיטל בצורה נגישה וקלה, באמצעות תהליך פשוט בו השאלות מנחות את הגולש, כך שכל אחד יכול לתפור את הביטוח לפי הצרכים שלו והביטוח מתומחר בהתאם. 

* בכפוף להנחיות חיתום החברה והפוליסה.

לגרף ליברה לחצו כאן

40 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 5.04 מיליון בליברה
קרנות נאמנות שמחזיקות את ליברה. לרשימה המלאה
x