מיכאל קלמן, משנה למנכ"ל ומנהל אגף אלמנטרי בחברה ימונה למנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח

מיכאל קלמן, משנה למנכ"ל ומנהל אגף אלמנטרי בחברה ימונה למנכ"ל מנורה מבטחים - מינויים וחילופי תפקידים במנורה מבטחים ביטוח

 

 

 
מימין: ערן גריפל, יו״ר קבוצת מנורה מבטחים ומבעלי השליטה בה, קרדיט: גיא חמוי, מיכאל קלמן, המנכל הנכנס, קרדיט: יחסי ציבורמימין: ערן גריפל, יו״ר קבוצת מנורה מבטחים ומבעלי השליטה בה, קרדיט: גיא חמוי, מיכאל קלמן, המנכל הנכנס, קרדיט: יחסי ציבור
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
17/01/2023

יהודה בן אסאייג, אשר ביקש לסיים את תפקידו כמנכ"ל לאחר קדנציה מוצלחת של 5 שנים, ימונה ליו"ר מנורה מבטחים ביטוח.

המינויים ייכנסו לתוקף ביום 1 באפריל 2023.

ערן גריפל יו"ר מנורה מבטחים החזקות בירך על המינויים - ״מנורה מבטחים משכילה להצמיח מתוכה מנהלים מוכשרים אשר זוכים להערכה רבה בענף. אני משוכנע בהצלחתם של מיכאל קלמן כמנכ"ל החברה ושל יהודה בן אסאייג כיו"ר מועצת המנהלים להצעיד את מנורה מבטחים ביטוח להמשך שגשוג, הצלחה והובלה".

מנורה מבטחים החזקות שבשליטת משפחת גריפל ומשפחת גורביץ', מדווחת כי דירקטוריון מנורה מבטחים ביטוח, אישר את מינויו של מר מיכאל קלמן לתפקיד מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח והוא ייכנס לתפקידו ביום 1 באפריל 2023 וזאת לאחר קיום חפיפה מסודר עם יהודה בן אסאייג.

מיכאל קלמן (45), נשוי + 3, בעל תואר ראשון במשפטים בהצטיינות, מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בניהול בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב, המכהן כיום כמשנה למנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח ומנהל אגף אלמנטרי הצטרף למנורה מבטחים בשנת 2011 והוביל את האגף לביטוח אלמנטרי להישגים מרשימים, תוך מיצובה של מנורה מבטחים כחברה מובילה בענף האלמנטרי בכלל ובתחום ביטוחי הרכב בפרט וזאת תוך רווחיות חיתומית מהגבוהה בענף.

בנוסף, מכהן מיכאל קלמן משנת 2018 כיו"ר דירקטוריון הפול – המאגר הישראלי לביטוח רכב שיורי.

מר יהודה בן אסאייג, לאחר סיום קדנציה מוצלחת של יותר מ- 5 שנים כמנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח, בה ביססה ומיצבה את עצמה החברה כאחת מחברות הביטוח המובילות, הצומחות והרווחיות בישראל, הביע את רצונו לסיים את תפקידו כמנכ"ל החברה וזאת תוך בקשה לקבלת אתגר חדש בקבוצה.

על רקע האפשרות של מינוי בנו מיכאל קלמן למנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח, הודיע מר ארי קלמן על סיום תפקידו כיו"ר מנורה מבטחים ביטוח וחברות בדירקטוריון מנורה מבטחים ביטוח. ארי ימשיך להוביל ולפתח את קבוצת מנורה מבטחים בתפקידו כמנכ"ל מנורה מבטחים החזקות וחבר דירקטוריון של החברות השונות בקבוצה.

יהודה בן אסאייג לאחר סיום תפקידו כמנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח, ימונה ליו"ר מנורה מבטחים ביטוח החל מיום 1 באפריל 2023.

המינויים כמפורט לעיל, כפופים לאישור רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון. 

x