70 קרנות נאמנות שמחזיקות מישורים שמוכרת קרקע

מישורים מוכרת קרקע סמוכה למרכז המסחרי של החברה בפלורידה, תמורת כ-9 מיליון דולר

 

 

 
אמיר תמרי ואלון וקסמן, קרדיט: ליאת פדרמןאמיר תמרי ואלון וקסמן, קרדיט: ליאת פדרמן
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/02/2023

מישורים, הנסחרת בבורסה לני"ע בתל אביב ומנוהלת ע"י אלון וקסמן, מדווחת על מכירת קרקע הסמוכה למרכז המסחרי של החברה בטמפה, פלורידה, ארה"ב. חלק החברה בנכס עומד על 49.5%, יתרת הנכס בבעלות מרק גולד, השותף של החברה בארה"ב.  הקרקע, בשטח של כ- 64.75 דונם, נמכרת בתמורה לסך של כ-9 מיליון דולר ארה"ב (המהווים למועד הדוח, כ-32 מיליון ש"ח) אשר תשולם במועד השלמת העסקה, ככל שתושלם, בכפוף להתאמות כפי שתהיינה ("התמורה"). במועד ההתקשרות העמיד הרוכש פיקדון בסך של כ-500 אלפי דולר ארה"ב.

אם וככל שתושלם העסקה, החברה צפויה להכיר ברווח חשבונאי (לפני מס והוצאות עסקה) במלוא התמורה.

התזרים הפנוי ממכירת הנכס (לפני מס) צפוי לעמוד על סך של כ-7.5 מיליון דולר (חלק החברה 49.5%). השלמת העסקה צפויה במהלך הרבעון השני של שנת 2023 ותהא כפופה לבדיקת נאותות, תשלום יתרת התמורה ולתנאים מתלים מקובלים בעסקה מסוג זה.
 
מדובר בעסקה נוספת שמבצעת מישורים ומדגימה את מימוש פוטנציאל ההשבחה הגלום בפורטפוליו הנכסים של החברה בישראל ובארה"ב.
 
אמיר תמרי, יו"ר מישורים ואלון וקסמן, מנכ"ל החברה, מסרו: "השותפות של מישורים עם מרק גולד שהחלה לפני כעשור  מוכיחה עצמה ברכישת  מרכזים עם אחוזי תפוסה לא גבוהים שתוך פרק זמן מצליחה להביא הן לתפוסה גבוהה והן להשבחה במכירת קרקעות בתוך ובצמוד למרכזי הקניות הפתוחים ולהביא תשואות יוצאות דופן לטובה. מרק והצוות בארה"ב ראויים לשבחים  רבים על התוצאות".

לגרף מישורים לחצו כאן

70 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 33.93 מיליון במישורים
קרנות נאמנות שמחזיקות את מישורים. לרשימה המלאה
x