מאיר יצחק הלוי מצטרף ל - TLV Capital

מאיר יצחק הלוי שכיהן בעבר כראש עירית אילת וכחבר כנסת וסגן שרת החינוך מצטרף לחברת ההולדינגס TLV Capital של איש העסקים אורי שמואלי

 

 

 
מאיר יצחק הלוי, צילום: שלומי יוסףמאיר יצחק הלוי, צילום: שלומי יוסף
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/03/2023

מאיר יצחק הלוי ישמש כשותף וכמנכ"ל "החברה לפיתוח הערבה" אשר תעסוק ביעוץ וייזום פרויקטים בתחומי חקלאות ימית ומדברית, אנרגיה ירוקה, תיירות מדברית ותיירות מרפא

TLV Capital מגוונת את פורטפוליו החברות המוחזקות על ידה והיא נכנסה כשותפה ל - "חברה לפיתוח הערבה" שתעסוק בייזום וניהול פרויקטים מגוונים באזור אילת הערבה התיכונה.

את החברה יוביל כשותף וכמנכ"ל – מאיר יצחק הלוי אשר כיהן בשנים 2003-2021 כראש עירית אילת, ולאחר מכן כחבר כנסת וסגן שרת החינוך בממשלת בנט – לפיד.

כניסתה של TLV Capital לתחום מביאה לידי ביטוי את המומחיות והניסיון הרב של מאיר יצחק הלוי כמנהל ראשות מקומית במשך 4 קדנציות וזאת לצד השירותים הרבים והמגוונים שהקבוצה פיתחה בסגמנט של יעוץ וניהול פרויקטים לגופים מוסדיים ופרטיים בתחומי רגולציה, ניהול סיכונים, אשראי, פיתוח מכשירים פיננסים וניהול לקוחות.

אורי שמואלי: "כמי שגדל בעיר אילת ובילה בה כמעט מחצית מחייו אני שמח מאוד על הכניסה של TLV לתחום חדש וזאת בהובלתו של מאיר יצחק הלוי שהוביל את פיתוחה ושגשוגה של אילת במשך שנים רבות".

מאיר יצחק הלוי: "אני שמח להצטרף כשותף לקבוצת מנהלים איכותית בבעלות אורי שמואלי. חלמתי וייחלתי ליום בו אוכל להביא מניסיוני לטובת כל אזור הערבה.

אזור דרומי קסום זה המהווה 19% משטחה של מדינת ישראל ומתאפיין באתרים ייחודיים מאד שהם בעלי פוטנציאל עסקי גדול כמו חקלאות ימית ומדברית, אנרגיה ירוקה ונקיה, תיירות מדברית אתגרית וירוקה, אתגרים אזוריים עם מדינות מפרץ ים סוף והאמירויות ועוד. אני נכנס בהתרגשות ובהתמסרות לאתגרים החדשים של חיי״.

x