גילת ו-Hispasat מרחיבות את השותפות האסטרטגית

פלטפורמת SkyEdge IV תאפשר ל-Hispasat לספק ביצועים מעולים, לשירותי תקשורת נתונים מבוססי לוויין למערכות נייחות וניידות

 

 

 
גילת אנטנה, קרדיט: חברת גילתגילת אנטנה, קרדיט: חברת גילת
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
02/03/2023

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה כי Hispasat, מפעילת לוויין גלובלית ספרדית מובילה, בחרה בפלטפורמת ה-SkyEdge IV של גילת לפעילות עם לוויין ה-Amazonas Nexus הגמיש והיעיל שלה. צעד זה מהווה הרחבה של ההסכם האסטרטגי בין שתי החברות אשר יאפשר ל-Hispasat לספק ביצועים מעולים לשירותי תקשורת נתונים מבוססי לווין ללקוחות נייחים וניידים.

SkyEdge IV, פלטפורמת הדור הבא של גילת, תוכננה בכדי לפעול עם לוויינים מהדור החדש, בעלי גמישות גבוהה, בתפוקה גבוהה מאוד (HTS/VHTS) לאספקת הקיבולת הדרושה למשתמשי הקצה במקום ובזמן הנדרש.

לוויין ה- Amazonas Nexusשל Hispasat בתפוקה גבוהה מתאפיין בעיבוד דיגיטלי שקוף (DTP) פורץ דרך המאפשר להגדיל את הכיסוי הגאוגרפי ואת גמישות הקיבולת שלו בכדי לבצע התאמה לכל התרחישים העסקיים. הלוויין יספק כיסוי ליבשות אמריקה, גרינלנד, והמסדרון האטלנטי הצפוני והדרומי.

"לאחר ביצוע הערכה טכנולוגית מקיפה, הגענו למסקנה כי פלטפורמת ה-SkyEdge IV של גילת היא הטובה ביותר בשוק לצרכים שלנו ומאפשרת את היעילות הגבוהה ביותר לעבודה עם היכולות המתקדמות של לוויין ה-Amazonas Nexus החדש שלנו," אמר חוזה סנצ'ז מנהל הפתרונות הראשי ב-Hispasat. "אנו מתכוונים למנף את פלטפורמת ה-SkyEdge IV של גילת להרחבת כיסוי השירות שלנו באמריקה הלטינית במהלך המחצית השנייה של 2023."

"Hispasat היא שותפה ארוכת שנים של גילת ואנו שמחים לחזק את השותפות בינינו בעת בה אנו נכנסים יחד ל-New Elastix Space Era, ותומכים ב-Hispasat בשעה שהיא מרחיבה את הכיסוי האזורי שלה ביעילות," אמר אמיר יפה, סמנכ"ל תקשורת בתנועה ולקוחות גלובליים של גילת. "הבחירה של Hispasat ב-SkyEdge IV מהווה אבן דרך חשובה נוספת באימוץ הטכנולוגיה המובילה של גילת בידי מפעילות גלובליות מהשורה הראשונה."

x