500 גורמי נדל"ן ויועצי משכנתאות מובילים השתתפו בכנס בנק מזרחי טפחות

הכנס התקיים בנושא הזדמנויות ואתגרים בשוק המשכנתאות 2023

 

 

 
מימין לשמאל: ראול סרוגו, שבי שמר ודרור פלדמן, צילום: אבשלום ששונימימין לשמאל: ראול סרוגו, שבי שמר ודרור פלדמן, צילום: אבשלום ששוני
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/04/2023

את הכנס פתחה שבי שמר, סמנכ"ל ומנהלת החטיבה הקמעונאית בבנק מזרחי טפחות.

שציינה את המובילות של הבנק בשוק המשכנתאות שנובעת בין היתר משיתוף הפעולה המוצלח של הבנק עם יועצי המשכנתאות. בנוסף ציינה שבי כי לא צפויה ירידת ריבית בזמן הקרוב, וגם לא ירידה דרמטית במחירי הדירות, אך ניתן לראות ירידת מחירים מתונה באזורים מסוימים ובדירות יוקרה.

לאחר מכן, קיים העיתונאי נדב בורנשטיין ריאיון עם ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, בנושא "התמודדות עם משבר הדיור והתשתיות בישראל."

בהמשך התקיים פאנל שעסק בהזדמנויות והאתגרים הקיימים בתחום הנדל"ן בתקופה זו. בפאנל השתתפו: שרון בן יהודה, סגנית מנהל זרוע משכנתאות, מזרחי טפחות, אוהד דנוס - לשעבר, יו"ר לשכת שמאי המקרקעין, עמוס דבוש, מנכל קרדן נדל״ן ייזום ופיתוח בע״מ, רוני בריק, נשיא הכבוד של התאחדות הקבלנים בוני הארץ.

המשתתפים, אנשי נדל"ן וותיקים ומנוסים בתחומם, הציגו זוויות ראייה שונות של תפיסת שוק הנדל"ן ולאן הוא יתפתח בתקופה הקרובה. במסגרת השיח שהתנהל הציגו גורמי הנדל"ן עמדה נחרצת, הגורסת שנדרשים מהלכים משמעותיים של הממשלה, שעד כה לא מבוצעים, בכדי שנראה ירידה במחירי הדיור. עלית הריבית משפיעה על הביקוש למשכנתאות אך אנו לא רואים ירידות משמעותיות במחירי הדירות . לאור העובדה שחלה ירידה מתמשכת במספר התחלות הבניה הועלה חשש כי לנוכח העובדה שקיים "ביקוש כבוש" כאשר הוא ישתחרר שוב נראה עליות מחירים.

לאחר מכן דרור פלדמן, מנהל זרוע המשכנתאות בבנק מזרחי טפחות הציג כלים ושירותים חדשים שהבנק המוביל את שוק המשכנתאות מעמיד ללקוחותיו, וציין במיוחד את המשכנתה בקצב שלך, משכנתה ייחודית של בנק מזרחי טפחות המאפשרת ללקוחות להתאים את לוח התשלומים באופן גמיש לצרכים שלהם.

את הכנס סגר אודי סגל, עיתונאי ומגיש חדשות רשת 13, בהרצאה מרתקת ואופטימית על "החדשות הטובות".

x