דריו הלת׳: מחקר הראשון שבוצע על ידי חברת סאנופי מדגים ירידה מובהקת סטטיסטית של 9.3% בשימוש במשאבי בריאות רפואיים

כולל ירידה של 23.5% באשפוזים, בחולים המשתמשים בפתרון של דריו לאחר 12 חודשים

 

 

 
ארז רפאל, מנכ״ל דריו, צילום: אביב קורטארז רפאל, מנכ״ל דריו, צילום: אביב קורט
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/05/2023

דריו הלת' (DarioHealth Corp, נאסד"ק: DRIO), חלוצה בשוק הגלובלי של שירותי בריאות דיגיטליים (DTx), הודיעה היום על המחקר הראשון שבוצע על ידי חברת סאנופי במסגרת הסכם אסטרטגי עם דריו, אשר הוצג בכנס ISPOR העולמי לכלכלת בריאות ומחקר תוצאות, המתקיים ב-7-10 במאי בבוסטון.

המחקר אשר הינו הראשון מסוגו בתחום המחקר בבריאות דיגיטלית, השוואה נתונים מ- 2,445 חולי סכרת המשתמשים בפתרון של דריו לעומת 7,334 חולים אשר אינם משתמשים.

המחקר הדגים ירידה מובהקת סטטיסטית של 9.3% בשימוש במשאבי בריאות רפואיים, כולל ירידה של 23.5% באשפוזים, בחולים המשתמשים בפתרון של דריו לאחר 12 חודשים. השפעה זו של הפתרון הדיגיטלי של דריו לסוכרת, על הניצול הכולל של שירותי בריאות, מספקת ראיות ברורות לכך שגישה בריאותית שלמה לניהול מצבים כרוניים כמו סוכרת, יכולה להפחית את שיעורי הניצול המובילים לחיסכון פוטנציאלי בעלויות.

"אנו גאים במחקר החדש הזה, המדגים את הפוטנציאל של דריו להפחית את ניצול שירותי הבריאות באמצעות פתרון בריאות דיגיטלי הוליסטי המתמקד במשתמש. תוצאות אלו חשובות לא רק ללקוחותינו ולשותפינו המחפשים פתרונות שיסייעו בהפחתת עלויות הטיפול, אלא גם לשוק כאשר אנו מובילים ליותר אחריות במחקרי בריאות דיגיטליים", מסר עומאר מאנג'וואלה, המנהל הרפואי הראשי של דריו. "אנו מודים לשותפינו האסטרטגים בסאנופי, המחויבים איתנו להאצת החדשנות בבריאות דיגיטלית, ומחקר זה מסמל הישג חשוב נוסף עבור השותפות שלנו."

"אנו נרגשים לתרום לגוף הראיות בתחום הבריאות הדיגיטלית, עם מחקר זה אשר השתמש בנתונים מהעולם האמיתי, להערכת פתרון בריאות דיגיטלי של צד שלישי. אנו שואפים להיות מובילים בפתרון בעיות של גישה למטופלים וחיוניות המערכת. על ידי יישום הגישה הקפדנית והחדשנית שלנו להפקת ראיות, אנו מאפשרים למטופלים גישה רחבה יותר להתערבויות דיגיטליות שיכולות להפחית את עומס המשאבים עבור מערכת הבריאות," אמר פליקס לי, ראש תחום רפואי של שירותי בריאות דיגיטלית, סאנופי ארה"ב. "תוצאות אלו מסמנות את המעבר שלנו לטיפול באדם השלם מעבר לפרדיגמת הטיפול היום אשר ממוקדת מחלה."

במרץ 2022, דריו הלת' חתמה על הסכם אסטרטגי עם סאנופי ארה"ב (Sanofi), בהיקף של 30 מיליון דולר להאצת האימוץ המסחרי של חבילת הטיפוליים הדיגיטליים של דריו ופיתוח פתרונות חדשים. הסכם זה הוא למעשה הפעם הראשונה שחברת פארמה גדולה וחברת בריאות דיגיטלית משתפות פעולה על מנת למסחר פתרונות בריאות דיגיטליים בארה"ב. 

x