אמדוקס תרכוש את עסקי הבקרה והבטחת שרותי הרשת של TEOCO

כדי להבטיח ולאפשר מונטיזציה של הדור הבא של חוויות לקוח דינמיות

 

 

 
שוקי שפר, קרדיט: יח״צשוקי שפר, קרדיט: יח״צ
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/05/2023

Amdocs Limited (NASDAQ: DOX), ספקית תוכנה ושירותים מובילה לחברות מדיה ותקשורת, הודיעה היום על חתימת הסכם מחייב לרכישת עסקי הבקרה והבטחת שירותי הרשת (Assurance) של TEOCO. הרכישה תאפשר לאמדוקס לספק פתרונות יחודיים ומקיפים לניהול ואופטימיזציה של משאבי הרשת והשירותים שעליה (Orchestration), המבטיחים את איכות השירות ומאפשרים מונטיזציה של של הדור הבא של חוויות לקוח דינמיות. 

"מהלך זה ירחיב את הפורטפוליו של אמדוקס באמצעות הוספת מומחיות ויכולות חשובות בתחום הבקרה והבטחת שירותי הרשת, שיאפשרו לנו לתת שירותים מקיפים לניהול ואופטימיזציה של משאבי הרשת והשירותים שעליה (Orchestration). בעידן הדינמי והמורכב של ה-G5, גישה הוליסטית ומקיפה כזו, הכרחית למימוש ההבטחה לאספקת חוויות הלקוח המדהימות שמשתמשי הקצה של לקוחותינו מצפים להן". אמר שוקי שפר, נשיא ומנכ"ל Amdocs Management Limited. "אמדוקס ו TEOCO כבר משתפות פעולה במספר הזדמנויות בתחום הבקרה והבטחת שירותי הרשת, והרכישה הזו, והפתרונות האינטגרטיבים החדשים, יאפשרו לנו לתת מענה טוב יותר לצרכי לקוחות קיימים וחדשים".

אמדוקס רוכשת את עסקי הבקרה והבטחת שרותי הרשת (Assurance) של TEOCO תמורת כ-90 מיליון דולר ארה"ב במזומן, בכפוף לקיום התנאים לסגירת העסקה. תמורה נוספת עשויה להיות משולמת בשלב מאוחר יותר בהתאם לעמידה במדדי ביצועים מסוימים. ההכנסות מ TEOCO לא צפויות להיות מהותיות בשנת הכספים 2023 וצפויות לתרום כ %0.5 להכנסות בשנת הכספים 2024.

השפעת הרכישה על הרווח המדולל למניה על פי U.S. GAAP, לא תיוודע עד אשר תשלים אמדוקס את הקצאת מחיר הרכישה.

השפעת הרכישה על הרווח המדולל למניה, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), של אמדוקס, צפויה להיות ניטרלית בשנות הכספים המלאות 2023 ו 2024. הרווח המדולל למניה, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), מחושב בניכוי הפחתת נכסים בלתי מוחשיים שנרכשו והוצאות אחרות הנובעות מרכישת חברות, שינויים בהתחייבויות מסוימות הקשורות ברכישת חברות אשר נמדדות בשווי הוגן, הוצאות תגמול מבוסס הון, הוצאות רה ארגון, והוצאות אחרות, נטו לאחר השפעות מס. 

הקמפוס החדש של אמדוקס ברעננה "אמדוקס פארק", קרדיט: יח״צ


x