טורבוג`ן - רו"ח ועו״ד לימור דומניץ גשרי מונתה לסמנכ״לית כספים

כיהנה בעבר כמנכ״ל דיסקונט נאמנות | אחרי שהשלימה זינוק של 36% מתחילת החודש המניה יורדת היום מעל 5%

 

 

 
לימור דומניץ גשרי, סמנכ״לית כספים, צילום: ניב קנטור. טובוג׳ןלימור דומניץ גשרי, סמנכ״לית כספים, צילום: ניב קנטור. טובוג׳ן
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
28/05/2023

רו"ח ועו"ד לימור דומניץ גשרי, מונתה לסמנכ"לית הכספים של חברת טורבוג'ן. דומניץ גשרי בעלת ניסיון של יותר מ-20 שנה בתפקידי ניהול בכירים בחברות מובילות במגזר הפרטי והציבורי, בין היתר כמנכ"ל בחברת אמיליה פיתוח, כבעלת תפקיד ניהולי בבנק דיסקונט ומנכ"ל חברת דיסקונט נאמנות, וכמנכ"לית וסמנכ"לית בחברות סטארט – אפ. . במסגרת תפקידה תהיה אחראית על ניהול הכספים של החברה לצד ליווי הפעילות המשפטית השוטפת, הובלת קשרי המשקיעים, ניהול משאבי אנוש ו- IT. תפקיד הוליסטי זה יהפוך אותה לחוליה משמעותית במימוש השינוי האסטרטגי בחברה,  שצפוי להובילה לצמיחה משמעותית בשנים הקרובות.

ירון גלבוע מנכל טורבוג'ן: "דומניץ גשרי מביאה עמה ראייה עסקית ופיננסית רחבה של ניהול כספים, גיוס משקיעים הובלת מהלכים עסקיים מול גורמים בשוק המקומי ומעבר לים. ניסיונה הרב יסייע בקידום והרחבה של תהליך הפיתוח העסקי הבינלאומי ויוביל את החברה ליעדים חדשים". 

דומניץ גשרי היא בעלת תואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת תל-אביב, ותואר ראשון בחשבונאות (בהצטיינות) ובמשפטים מאוניברסיטת תל- אביב. כמו כן היא מרצה בקורסי ניהול וחשבונאות בפקולטה לניהול באונ' תל אביב. 

x