טופ סולושנס מבית טופ מערכות רכשה את חברת תובנות

המפתחת מערכות חכמות לשיתוף קבלת החלטות במגזר הציבורי ולהכנת תוכניות עבודה

 

 

 
מימין: מיכאל ברלין, מנכ״ל טופ סולושנס; אדי רוזנבאום, מנכ״ל חברת תובנות, צילומים: יח״צמימין: מיכאל ברלין, מנכ״ל טופ סולושנס; אדי רוזנבאום, מנכ״ל חברת תובנות, צילומים: יח״צ
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/07/2023

חברת טופ סולושנס מבית טופ מערכות (Top Group), הודיעה על רכישת פעילות חברת תובנות (Insights) המפתחת מערכת לשיתוף הציבור ותוכניות עבודה.

תובנות הוקמה לפני 11 שנה, במטרה לסייע למקבלי ההחלטות לנהל תהליך חכם ומדויק יותר ולקדם עתיד טוב יותר לאזרח, לתושב ולעובד ובמטרה להוביל שינוי במגזר הציבורי. לחברה עשרות לקוחות המשתפות מאות אלפי אנשים, כשלכלל הארגונים אתגר משותף - הצורך להוביל שינויים יחד עם הקהילה. הפלטפורמה הטכנולוגית של תובנות מאפשרת למשרדי ממשלה, רשויות מקומיות, ארגונים חברתיים, גופים עסקיים ונבחרי ציבור, להציג את העשייה שלהם, להתייעץ באופן פתוח ובקלות עם בעלי העניין, לנהל קהילות ובכך להוביל לשינוי. הטכנולוגיה פורצת דרך באופן בו היא מחברת אזרחים עם עובדי ציבור ועובדים עם ההנהלה ומאפשרת מעקב אחר מימוש ההחלטות המתקבלות. 

בין הלקוחות: צה"ל, משרד החינוך, עיריות ורשויות מקומיות רבות.

המערכת כוללת שני מודולים:

מודול שיתוף - ההופך את שיתוף הציבור לפשוט ומאפשר התייעצות בטקסט פתוח עם קהילה רחבה. טכנולוגיה הכוללת אלגוריתמים מבוססי AI, מאפשרת לפנות לקהל רחב, לייצר תובנות איכותיות מאלפי תשובות ולחזור לכל משתתף עם עדכון אישי על השפעתו. באמצעות התשובות, מזוקקים הרעיונות המרכזיים ומיוצרת רשימה קצרה של תובנות איכותיות. בכך נחסך הצורך בקריאת אלפי התשובות. 

מודול תוכניות עבודה: תוכניות עבודה נועדו להיות כלי אופרטיבי של הנהלת הארגון על מנת לסמן כיוון ולרתום משאבים נכונים לצורך השגת המטרה. תובנות פיתחה כלי חדש העושה שימוש בבינה מלאכותית והופך את תהליך התכנון לפשוט ואפקטיבי. 

מיכאל ברלין, מנכ"ל חברת טופ סולושנס: "אנו שמחים לצרף לפורטפוליו הפתרונות שלנו את פעילות חברת תובנות, אשר ייחודה בטכנולוגיה שפיתחה, המשלבת בין בינה מלאכותית (Artificial Intelligence) לבין בינה קבוצתית (Collective Intelligence) בניתוח תשובות וכן ביכולתה לעדכן כל משתתף על השפעתו האישית. אלו שתיים מהמגמות החמות ביותר בעולם כיום, המתרחשות לנגד עינינו. הרכישה היא מהלך אסטרטגי שיאפשר ללקוחות שתי החברות ליהנות ממגוון רחב של מוצרים ופתרונות תחת קורת גג אחת ולקבל ערך מוסף מהחיבור המשלים והסינרגי עם פתרונות טופ סולושנס ובהם מותגים מובילים בחזית הטכנולוגיה, כל הדרך לצמיחה והתפתחות עסקית מהירה".  

אדי רוזנבאום, מנכ"ל תובנות: "אין לי ספק כי החיבור עם טופ סולושנס יאיץ משמעותית את ההשפעה והתרומה של תובנות במגזר הציבורי. לטופ סולושנס אוסף כלים גדול מאוד שכבר נמצא אצל רבים מלקוחותינו הפוטנציאלים, כדוגמת כלי משימות וסקרים. כלים אלו משלימים את הפתרונות שלנו ואת יכולתנו לעבד מידע טקסטואלי ולהוציא ממנו תובנות משמעותיות. השילוב שמייצרת הרכישה, הן מהפן הטכנולוגי והן השיווקי, עם הניסיון הרב של טופ סולושנס ואחיזתה האיתנה בשוק, יעצים את שתי החברות ויועיל רבות ללקוחותיהן".

x