עסקת ענק נוספת לאיירטאצ׳ סולאר בהודו. המניה זינקה ב- 32.58%

החברה חתמה על עסקה בהיקף של כ-31 מיליון שקל עם חברת הסולאר ReNew

 

 

 
טל לאופר, מנכ״ל איירטאצ׳ סולאר, צילום: סלי פרג׳טל לאופר, מנכ״ל איירטאצ׳ סולאר, צילום: סלי פרג׳
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/08/2023

איירטאצ׳ סולאר סוגרת עסקה גדולה נוספת בהודו. החברה הודיעה כי חתמה על עסקה בהיקף של כ-31 מיליון שקל לאספקה ותחזוקה של רובוטים לניקוי פאנלים סולאריים לענקית הסולאר ReNew. מדובר בעסקה חמישית והגדולה ביותר עד כה עם ReNew ההודית. הרובוטים שיסופקו הם מדגם הרובוטים המתקדם של איירטאצ', Airtouch AT 4.0 

טל לאופר, מנכ"ל קבוצת איירטאצ' סולאר: "אנו שמחים לעדכן על הסכם נוסף עם ענקית הסולאר ההודית ReNew. אנו רואים בכך הבעת אמון גדולה מצד ReNew והשוק בהודו  בפתרונות מבוססים ניקוי רובוטי יבש של איירטאצ' וביכולתה לייצר ערך משמעותי ללקוחות וכשחקן מוביל ומשמעותי בתרומה להפיכת העולם לירוק יותר. עסקה משמעותית זו מחזקת את מעמדנו בהודו, מהשווקים הסולאריים הגדולים בעולם, ואנו ממשיכים לפעול להעמקת הפעילות מול שאר לקוחותינו וכן להרחבת בסיס לקוחותינו".

ניק לניר בראון, סמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי גלובלי, איירטאצ' סולאר
: "שיתוף הפעולה עם ReNew שנבנה במשך שנים, נושא פירות להסכם חמישי במספר שהוא גם הגדול ביותר מבחינה כספית שנחתם עימה עד כה. אנו מודים לחברת ReNew על האמון לאורך השנים ומאמינים ששיתוף הפעולה הפורה והמצוין בין החברות, ימשיך ויתרחב גם מעבר לגבולות הודו".

חברת איירטאצ' סולאר (Airtouch Solar), המפתחת פתרונות רובוטיים לשוק האנרגיה הסולארית, ממשיכה בהעמקת פעילותה בהודו. החברה מעדכנת היום כי חתמה עם ענקית הסולאר ההודית ReNew על הסכמים בהיקף כולל של כ-31 מיליון שקל (כ-8.6 מיליון דולר), עבור מכירה, אספקה, התקנה, תפעול ותחזוקה של מערכות רובוטיות לניקוי יבש של פאנלים סולאריים.

חברת ReNew הנסחרת בנאסד"ק (NASDAQ:RNW) נחשבת לאחת מהחברות היזמיות הגדולות בתחום השדות הסולאריים בהודו. במסגרת ההסכמים, תעמוד התמורה לאיירטאצ' על כ-9.5 מיליון שקל בגין הסכם המכירה וההתקנה, כאשר הסכם מתן שירותי התפעול והתחזוקה שיתפרס על פני 25 שנה צפוי להניב לחברה הכנסות נוספות בסכום מצטבר כולל של כ-21.9 מיליון שקל. התקנת הרובוטים צפויה להערכת החברה להסתיים עד סוף המחצית הראשונה של שנת 2024. 

בחודש יולי עדכנה איירטאצ' כי חתמה על הסכם בהיקף של כ-12 מיליון שקל עם Amplus Solar, מחברות האנרגיה המובילות באסיה, כאשר התקנת המערכות בשדות של Amplus Solar בהודו צפויה להסתיים עד סוף שנת 2023. במסגרת ההסכמים, תעמוד התמורה לאיירטאצ' על כ-3.6 מיליון שקל בגין הסכם המכירה וההתקנה, והסכם מתן שירותי התפעול והתחזוקה שיתפרס על פני 25 שנה צפוי להניב לחברה הכנסות נוספות בסכום מצטבר כולל של כ-8.4 מיליון שקל.

נכון לסוף שנת 2022, איירטאצ' התקשרה בהסכמים עם לקוחות להתקנת מוצריה על מתקנים בהספק כולל של מעל 4.4 ג'יגה-וואט, מתוכם מעל 2.8 ג'יגה-וואט כבר הותקנו.

לגרף איירטאצ לחצו כאן

9 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 176.18 אלפי באיירטאצ
קרנות נאמנות שמחזיקות את איירטאצ.
x