רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל: "ההכנסות משירותים הפגינו צמיחה משמעותית, בעוד נפח מכירת המערכות צפוי להמשיך להיות מתון בטווח הקצר"

"לאור חולשה בהשקעות בציוד קפיטלי והתארכות מחזור המכירות" | המניה התרסקה מעל 20% בוול סטריט

 

 

רונן סמואל, מנכ״ל קורנית דיגיטל, קרדיט: כפיר זיורונן סמואל, מנכ״ל קורנית דיגיטל, קרדיט: כפיר זיו

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/08/2023

ההכנסות ברבעון השני הסתכמו לכ-56.2 מיליון דולר, בהתאם לתחזית שפורסמה ברבעון הקודם.

הפסד נקי (GAAP) ברבעון השני בסך כ-14.3 מיליון דולר; הפסד נקי (Non-GAAP) בסך כ-7.4 מיליון דולר.

צמיחה דו ספרתית לעומת הרבעון המקביל אשתקד ב-impressions (היקף הדפסות) ובמכירת מתכלים בכל הטריטוריות. 

השתתפות מוצלחת בתערוכת ITMA במילאנו, איטליה, שנערכה ביוני, ייצרה לידים איכותיים ו-pipeline  משמעותי של הזדמנויות ל- 2024.

החברה מוציאה דוח Impact שנתי שלישי, המסמן את ההתקדמות באסטרטגיית הקיימות ארוכת הטווח של החברה ומאשרר את המחויבות לתעשיית אופנה וטקסטיל ברי קיימא. 

קורנית דיגיטל בע"מ (נאסד"ק: KRNT), מובילה עולמית בתחום של פתרונות דיגיטליים וידידותיים לסביבה לייצור טקסטיל ואופנה על-פי דרישה, פרסמה היום את תוצאותיה לרבעון השני לשנת 2023.

רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל: "במהלך הרבעון חווינו קצב גידול דו-ספרתי ב-impressions (היקף ההדפסות), בהשוואה לרבעון מקביל אשתקד, זה רבעון שני ברציפות. גידול זה הוביל לשיפור מתמשך בניצולת, וצמיחה דו-ספרתית גם בהכנסות מחומרים מתכלים, במגוון חתכי לקוחות, ובכל איזורי הפעילות שלנו. ההכנסות משירותים שוב הפגינו צמיחה משמעותית, כפי שהיה במהלך השנה האחרונה, לאור שדרוג לקוחותינו לטכנולוגיית ה-MAX החדשה שלנו. בעוד נפח מכירת המערכות צפוי להמשיך להיות מתון בטווח הקצר, לאור חולשה מתמשכת בהשקעות בציוד קפיטלי והתארכות מחזור המכירות, נקטנו במספר פעולות יזומות על מנת לגוון את בסיס הלקוחות שלנו, לשפר את היעילות התפעולית שלנו ובניית pipeline בריא ל- 2024 ואילך". 

"אנחנו שבעי רצון מהשתתפותנו המאוד מוצלחת בתערוכת ITMA האחרונה במילאנו, שבה התעניינות פנומנאלית מצד לקוחות בפתרונות החדשניים שלנו יצרה לידים איכותיים והזמנות מכירה. אנחנו ממשיכים להיות בטוחים שהאסטרטגיה שלנו, המוצרים הקיימים והעתידיים שלנו, והמאזן האיתן שלנו ממצבים אותנו בעמדה מצוינת לייצר צמיחה משמעותית, ארוכת טווח ורווחית, וממשיכים לצפות להתקרב לאיזון ב-Adjusted EBITDA ברבעון הרביעי השנה, ומיעדים לספק צמיחה רווחית בשנת 2024 כולה". 

תוצאות הרבעון השני לשנת 2023

סך ההכנסות לרבעון השני לשנת 2023 הסתכמו ב-56.2 מיליון דולר, בהשוואה לכ-58.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. השינוי נבע בעיקר מהיקף מכירות נמוך יותר של מערכות. 

שיעור הרווח הגולמי (GAAP) ברבעון השני של 2023  הסתכם לכ-33.3% בהשוואה לכ-35.3% בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי (Non-GAAP) הסתכם לכ-36.1% בהשוואה לכ-38.6% בתקופה המקבילה אשתקד.

ההוצאות התפעוליות (GAAP) לרבעון השני 2023 ירדו בכ-12.8% לכ-39.6 מיליון דולר בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. ההוצאות התפעוליות (Non-GAAP) ירדו בכ-16.3% לכ-34.1 מיליון דולר בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

ההפסד הנקי (GAAP) ברבעון השני לשנת 2023 עמד על כ-14.3 מיליון דולר או (0.29) דולר   למניה, בהשוואה להפסד נקי של כ-19.5 מיליון דולר או (0.39) דולר למניה ברבעון השני של 2022.

ההפסד הנקי (Non-GAAP) ברבעון השני לשנת 2023 עמד על 7.4 מיליון דולר, או (0.15) דולר למניה, בהשוואה להפסד נקי (Non-GAAP) בסך 15.6 מיליון דולר, או (0.31) דולר למניה בדילול מלא, ברבעון השני של 2022.

הפסד ה-Adjusted EBITDA ברבעון השני 2023 היה בהיקף של 10.7 מיליון דולר, בהשוואה להפסד  Adjusted EBITDAשל כ-15.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. שיעור ה-Adjusted EBITDA לרבעון השני 2023 עמד על 19.1%- לעומת 27.1%- ברבעון המקביל בשנת 2022.

תחזית לרבעון השלישי 2023

ביחס לרבעון השלישי של 2023, החברה צופה הכנסות בטווח של 58 מיליון דולר עד 62 מיליון דולר, ושיעורAdjusted EBITDA Margin בטווח של 6%- ל-13%- מההכנסות. תחזית זו להכנסות ו-Adjusted EBITDA Margin כוללת את השפעת השווי ההוגן של כתבי האופציות ברבעון. 

63 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 21.57 מיליון ב-KORNIT DIGITAL LTD
קרנות נאמנות שמחזיקות את KORNIT DIGITAL LTD. לרשימה המלאה
x