חברת אביב ייזום זכתה במכרז לרכישת קרקע במתחם "שירת הים" בנתניה

חברת אביב ייזום בבעלות משותפת של קבוצת אביב וחברת מליסרון זכתה במכרז לרכישת קרקע בשטח של 4.7 דונם במתחם "שירת הים" היוקרתי בקו ראשון לחוף הים בנתניה תמורת 171 מיליון שקל

 

 

 
דפנה הרלב, מנכ״ל אביב ייזום, צילום: יהונתן בלוםדפנה הרלב, מנכ״ל אביב ייזום, צילום: יהונתן בלום
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/08/2023

החברה צפויה להקים על הקרקע 126 דירות יוקרה בשני מגדלי מגורים בני 16-17 קומות 

חברת אביב ייזום, בבעלות משותפת של קבוצת אביב וחברת מליסרון, זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת זכויות חכירה במקרקעין בשטח של 4.7 דונם בפרויקט "שירת הים" בנתניה, תמורת 145 מיליון ש"ח בתוספת הוצאות פיתוח בסך של כ- 26 מליון ש"ח. החברה צפויה להקים על הקרקע שני מגדלי מגורים הכוללים 16-17 קומות (מעל קומת הכניסה) בהם ייבנו 126 יחידות דיור בשטח עילי של כ-20,755 מ"ר. הקרקע ממוקמת בקו ראשון לחוף הים, בחזית הים הדרומית בנתניה. החברה צופה, כי היתר הבנייה יתקבל תוך כשנה וחצי. 

המגרש בו זכתה החברה ממוקם במקום הטוב ביותר במתחם ונהנה מנוף וגישה נוחה לחוף הים בפולג, סמיכות לשמורת האירוסים ולשכונת עיר ימים.

כחלק מאישור התוכנית של מתחם "שירת הים", ייבנה חוף רחצה מוכרז ורחב, דרך נופית עם טיילת לאורכה, מערך שבילי הולכי רגל מהעיר לים, פיתוח על הגגות וחניה תת קרקעית. המגורים יתוכננו כך שממרביתם תתקבל תצפית פתוחה לים.

הזכייה במכרז הינה חלק מיישום האסטרטגיה המרכזית של חברת אביב ייזום, של התמקדות בייזום ובנייה במקומות אטרקטיביים, תוך הקפדה על תיכנון וביצוע מיטביים.

דפנה הרלב, מנכ"לית אביב ייזום מסרה: "אביב ייזום מנצלת את ההזדמנויות בשוק וממשיכה לרכוש קרקעות במקומות האטרקטיביים ביותר בישראל. עם פתיחת מכרז "שירת הים" בנתניה, סימנו את הפרויקט כיעד אקסקלוסיבי בשל מיקומו הייחודי בקו ראשון לחוף הים. 

הזכייה במכרז הינה חלק ממימוש האסטרטגיה של החברה לרכישת קרקעות במיקומים הנהנים מביקושים גבוהים לצד קידום פרויקטים של התחדשות עירונית. כך, מצטרפת רכישה זו לרכישת קרקע לבניית כ-733 יח"ד בפרויקט "קרית שחקים" בהרצליה, רכישת קרקע ברחוב טבנקין בשכונת רביבים ת"א ולקידום פרויקטים רבים של התחדשות עירונית דוגמת פרויקט התחדשות עירונית רחב הידיים שבו ייבנו כ-1,500 יח"ד במתחם ההסתדרות בגבעתיים, פרויקט ברחוב המקור ברמת גן, פרויקט ברחוב רידינג ברמת אביב הירוקה, פרויקט ברחוב חפץ חיים בנחלת יצחק בת"א, פרויקט ברחוב חנקין בכיכר המדינה בת"א, פרויקט ברחוב הפודים ברמת גן פרויקט ברחוב הנצח ברמת השרון ועוד."

x