בקרב בני 20 ומעלה
עבור כמחצית מהאוכלוסייה (47%) הטלוויזיה היא מקור עיקרי למידע בנושאי חדשות, 42% צורכים חדשות בעיקר מאתרי חדשות ישראליים באינטרנט.
ככל שעולה הגיל, צריכת החדשות בעיקר מהטלוויזיה גבוהה יותר: 33% מבני 44-20, 54% מבני 64-45 ו-74% מבני 65 ומעלה.
44% סבורים כי המידע החדשותי באינטרנט לא יכול להחליף את מהדורות החדשות באמצעי התקשורת המסורתיים ('לא כל כך' או 'בכלל לא').
35% סבורים כי אמצעי התקשורת המסורתיים מספקים מידע אמין ('מסכימים' או 'מסכימים מאוד').
אמינותם של הטלוויזיה (44%), הרדיו (48%) והעיתונים (44%) נתפסת כרבה יותר מאמינוּת הרשתות החברתיות (28%).
מרבית האוכלוסייה, 66%, סבורים כי המימון מטעם הממשלה לא צריך להיות כרוך בהשפעה על תכנים ('לא כל כך' או 'בכלל לא').
רבע מהציבור, 25%, מעריכים כי כלי התקשורת מתארים את המצב במדינה כפי שהוא במציאות. מחצית, 50% סבורים כי כלי התקשורת מתארים את המצב במדינה באופן גרוע יותר ו-13% סבורים שהם מתארים את המצב טוב יותר מאשר במציאות.