קמהדע, אישור בעלי המניות - 44 קרנות מחזיקות כ 28 מיליון שקלים בקמהדע

קמהדע מדווחת על אישור בעלי המניות והשלמה צפויה של הסכם רכישת מניות בהנפקה פרטית של 60 מיליון דולר עם קרן ההשקעות פימי

 

 

 
Image by rawpixel.com on FreepikImage by rawpixel.com on Freepik
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
31/08/2023

המימון מחזק את מצבה הפיננסי של קמהדע, תומך בתוכניות הצמיחה והמשך בחינת הזדמנויות פיתוח עסקי אסטרטגיות.

החברה מדווחת על מינוי שני דירקטורים חיצוניים חדשים לדירקטוריון: פרופ' בנימין דקל, ואסף יצחיאק.

קמהדע בע"מ (NASDAQ and TASE: KMDA) ("קמהדע" או "החברה"), חברה ביופארמצבטית מסחרית בינלאומית בעלת פורטפוליו של מוצרים המשווקים לטיפול במחלות חמורות ונדירות, ומובילה בתחום מוצרי הפלסמה הייחודיים הודיעה היום על אישור בעלי המניות והשלמה צפויה של ההסכם לרכישת מניות רגילות של החברה בהיקף של 60 מיליון דולר ("הסכם הרכישה") במסגרת הנפקה פרטית ("ההנפקה הפרטית") עם קרן ההשקעות פימי ("קרן פימי"), קרן ההשקעות הפרטית המובילה בישראל ובעלת המניות הגדולה בחברה. 

על פי תנאי ההנפקה הפרטית, קמהדע תנפיק לקרן פימי סך כולל של 12.6 מיליון מניות רגילות במחיר של 4.75 דולר למניה (אשר ייצג את מחיר הסגירה הממוצע של מניות החברה בנאסד"ק במהלך 20 ימי המסחר שקדמו למועד החתימה על ההנפקה הפרטית). לאחר ההשלמה של ההנפקה הפרטית, הצפויה במהלך השבוע הראשון של חודש ספטמבר, קרן פימי תחזיק בכ-38% מהמניות הרגילות של קמהדע ותהפוך לבעלת שליטה בחברה, בהתאם לחוק החברות התשנ"ט-1999.

"אנחנו מודים על התמיכה של קרן פימי ובעלי המניות האחרים שלנו באישור ההנפקה הפרטית בהיקף של 60 מיליון דולר", אמר עמיר לונדון, מנכ"ל קמהדע. "בעזרת השקעה זו שיפרנו את הגמישות הפיננסית של החברה, אשר מאפשרת לנו להאיץ את צמיחת הפעילות הנוכחית שלנו. אנחנו פועלים פרואקטיבית לבחינת הזדמנויות פיתוח עסקי נוספות, אשר עשויות להרחיב את פורטפוליו המוצרים שלנו." 

ניירות הערך המוצעים במסגרת ההנפקה הפרטית לא נרשמו למסחר על-פי חוק ניירות ערך האמריקאי. החברה הסכימה להגיש הצהרת רישום לרשות ניירות ערך האמריקאית לרישום המכירה החוזרת של כל המניות המוחזקות על ידי קרן פימי, בכל עת, בחלוף ששה (6) חודשים לאחר סגירת ההנפקה הפרטית, במידה שתתבקש לעשות כן על ידי קרן פימי. 

קמהדע מודיעה היום גם על מינוי שני דירקטורים חיצוניים (דח"צ) חדשים למועצת המנהלים של החברה, פרופ' בנימין דקל, ומר אסף יצחיאק. פרופ' דקל ידוע בעולם כאחד החוקרים החדשניים והמוכרים ביותר בתחום הביולוגיה של תאי גזע כלייתי ורפואה רגנרטיבית, ולמר יצחיאק למעלה מ-15 שנות ניסיון בתעשיית ההיי-טק בתפקידי ניהול ופיננסים בכירים.

"אנו שמחים על הצטרפותם של פרופסור דקל ומר יצחיאק למועצת המנהלים שלנו, שניהם אנשים בעלי הישגים משמעותיים בתחומם", אמרה גב' לילך אשר-טופילסקי, יו"ר מועצת המנהלים של קמהדע. "מינוי שני הדירקטורים החדשים הללו משדרג את הידע המדעי והפיננסי של מועצת המנהלים שלנו, אשר חשוב להמשך קידום הפעילות העסקית ופורטפוליו המוצרים בפיתוח שלנו, ובבואנו להעריך הזדמנויות עסקיות חדשות. אנו מצפים כי הרקורד המוצלח של פרופסור דקל ומר יצחיאק יסייע למינוף פעילות החברה."

הודעה זו לעיתונות לא מהווה הצעה למכירה או שידול להצעה לקנות ניירות ערך אלה, ולא תהיה כל הצעה, שידול או מכירה של ניירות ערך אלה בכל מדינה או תחום שיפוט אחר שבו הצעה, שידול או מכירה כאמור יהיו בלתי חוקיים. כל הצעה של המניות הרגילות במסגרת הצהרת הרישום למכירה חוזרת תהיה רק באמצעות תשקיף.

לגרף קמהדע לחצו כאן

44 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 28.07 מיליון בקמהדע
קרנות נאמנות שמחזיקות את קמהדע. לרשימה המלאה
x