לוריאל השלימה את רכישת מותג היופי האוסטרלי היוקרתי AESOP

שווי העסקה נאמדת ב 2.53 מיליארד דולר; המותג רשם מכירות של 537 מיליון דולר בשנת 2023 והוא צפוי להיות משווק גם בעתיד, גם בישראל

 

 

 
צילום: יח״צצילום: יח״צ
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/09/2023

חברת לוריאל הודיעה כי השלימה את רכישת מותג היופי האוסטרלי היוקרתי Aesop (איסופ). העסקה נאמדת בשווי של 2.53 מיליארד דולר, והיא הוכרזה לראשונה באפריל השנה.

Aesop ידועה בעולם בזכות מוצרי טיפוח העור, השיער והגוף היוקרתיים שלה. לאיסופ כ- 400 נקודות מכירה ברחבי העולם – בארה"ב, אירופה, אוסטרליה, ניו זילנד ואסיה. 

המותג רשם מכירות של 537 מיליון דולר בשנת 2023 והוא צפוי להיות משווק גם בעתיד, גם בישראל. 

"אני מאוד נרגש לקבל את פניה של איסופ למשפחת לוריאל", אמר ניקולס הירונימוס, מנכ"ל קבוצת לוריאל העולמית. "המותג Aesop עם השילוב הייחודי שלו של אורבניות, נהנתנות ויוקרה בלתי מעורערת, מתחבר לכל המגמות העכשוויות. אנו מצפים לבנות על ה DNA והערכים הייחודיים של המותג, ולמנף את פוטנציאל הצמיחה האדיר שלו בסין ומחוצה לה".

לדברי מייקל אוקיף, מנכ"ל Aesop אמר: "לוריאל היא 'השותף הטוב ביותר' לקחת את המותג לשלב הבא". הוא מאמין שהתמיכה והמומחיות של לוריאל תסייע למותג לצמוח, לחדש ולהגיע ליותר אנשים ברחבי העולם.

"אנו שמחים על הצטרפותה של איסופ לחטיבת היוקרה של לוריאל" אמר סיריל צ'פוי, נשיא החטיבה. "יש לנו ביטחון רב שעם הזמן, איסופ תצטרף למועדון 'מותגי המיליארדרים' של לוריאל ותמלא תפקיד משמעותי בצמיחה העתידית של חטיבת היוקרה".

x