רכס נדל״ן וקבוצת צדוק חתמו על שיתוף פעולה אסטרטגי לרכישה ופיתוח נכסים לוגיסטיים, בהם תהיה קבוצת צדוק שוכרת העוגן

רכס נדל״ן, בבעלות משפחת ארקין ותומר כץ, תפתח בשלב הראשון, יחד עם קבוצת צדוק, מתחמי לוגיסטיקה בהיקף של לפחות 70,000 מ״ר, המוערכים בעלויות של כ- 420 מיליון ש״ח

 

 

 
תומר כץ, צילום: ענבל מרמריתומר כץ, צילום: ענבל מרמרי
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/09/2023

רכס נדל״ן וקבוצת צדוק חתמו על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי במסגרתו החברות ירכשו קרקעות, יפתחו ויזמו מבנים לוגיסטיים ושטחי אחסנה פתוחה, כאשר קבוצת צדוק, שבין חברותיה נמנית גם בחברת טבת אחסנה ולוגיסטיקה, תהיה שוכרת העוגן בנכסים. ההסכם משקף את כוונת הצדדים לשיתוף פעולה ארוך טווח, כך שבשלב ראשון, יזמו הצדדים מתחמים לוגיסטיים לצורך התרחבות לאתרים קיימים וחדשים של קבוצת צדוק בשטח בהיקף של 70,000 מ״ר, המוערכים בעלויות של כ-420 מיליון ש״ח ואשר חלקם כבר נמצאים במו״מ לרכישה. בהמשך ירחיבו הצדדים את היקף הפעילות בהתאם לצרכי הגידול האורגני של קבוצת צדוק. 

רכס נדל״ן, בבעלות תומר כץ ומשפחת ארקין, הינה חברה נדל״ן יזמית המתמקדת בתחום הלוגיסטיקה והתעשיה ומתמחה, בין היתר, בעסקאות נדל״ן עם קיבוצים ומושבים. בבעלות החברה  נכסים בהיקף של כ-200,000 מ״ר (באופן ישיר ויחד עם שותפים) המצויים בתכנון ובביצוע במיקומים אסטרטגיים, ביניהם צומת ראם (מסמיה), מועצה אזורית חוף אשקלון, מועצה אזורית יואב, הפארק הטכנולוגי מודיעין ואזור תעסוקה בחבל אשר. מלבד זאת, מנהלת החברה מספר מו"מ לרכישת קרקעות ונכסים נוספים לצורך המשך פיתוחה.

קבוצת צדוק, בבעלות ישי צדוק, הינה בין הקבוצות המובילות בתחום הלוגיסטיקה בישראל, אשר מחזיקה בין היתר גם בחברת טבת אחסנה ולוגיסטיקה. הקבוצה מספקת שירותי אחסנה, לוגיסטיקה ותובלה מתקדמים ללקוחות עסקיים ומוסדיים בכל רחבי הארץ וכוללת צי רכבים כבד ומתחמי לוגיסטיקה בהיקף של כ-90,000 מ״ר בחיפה, אשדוד, אבן יהודה וראש העין. הקבוצה מספקת שירותים לחברות מהגדולות במשק הישראלי וכן לגופים ציבוריים ומשרדים ממשלתיים.

לדברי ישי צדוק, "לקבוצת צדוק יש את הניסיון, היכולת המוכחת והמוניטין המקצועי בהובלת שרשרת לוגיסטית מלאה בפריסה ארצית לכלל לקוחותיה. כחלק מחזוננו העסקי להמשיך ולהרחיב את היקף הפעילות ומיקומי המרכזים הלוגיסטיים, אנו רואים בשותפות עם רכס נדל"ן בבחינת השלם שעולה על סך חלקיו״.

לדברי תומר כץ, ״רכס נדל״ן ממשיכה באסטרטגיית הייזום שלה לבניית פורטפוליו מגוון ואיכותי של נכסים מניבים במיקומים אסטרטגיים בארץ. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קבוצת צדוק אשר הינה חברה מובילה בתחומה. אני סמוך ובטוח שבקרוב מאוד שותפות זו תקרום עור וגידים בנכס הראשון לגביו אנו כבר מצויים בהליכים מתקדמים״.

x