כנס Insurtech Israel Global Summit הפגיש מעל 1,000 משתתפים מהארץ ומחו"ל מצמרת תעשיית הביטוח המקומית והעולמית

כנס Insurtech Israel Global Summit שנערך בשבוע שעבר (יום ד') במלון הילטון בתל-אביב הפגיש מעל 1,000 מומחי ביטוח, משקיעים, יזמים ומנהלים בכירים של חברות ביטוח בינלאומיות מהארץ ומחו"ל הנמנים על צמרת תעשיית הביטוח המקומית והעולמית. הכנס הוא פרי יוזמה משותפת של חברת כנס תערוכות בשיתוף קרן הון הסיכון FinTLV, ו-Insurtech Israel

 

 

 
מימין לשמאל: קובי בנדלק וגיל ארזי - עם אורחי כנס אינשורטק, צילום: נתי חדדמימין לשמאל: קובי בנדלק וגיל ארזי - עם אורחי כנס אינשורטק, צילום: נתי חדד
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/09/2023

בתמונה מימין לשמאל: רוב שימק (Bolttech), טלי קפלן-פורת (סאפיינס), גיל ארזי (FinTLV Ventures), רוני על-דור (מנכ"ל סאפיינס), קובי בנדלק (InsureTech Israel), אורנה קרני (FinTLV Ventures). קרדיט צלם: נתי חדד.

את הכנס הובילו גיל ארזי, מייסד ומנהל קרן הון סיכון FinTLV וקובי בנדלק, מנכ"ל InsureTech Israel. בין הבכירים מישראל ומהעולם שהשתתפו בכנס: יורם נוה, מנכ"ל קבוצת כלל ביטוח ופיננסים; עופר ברנדט, האקטואר הראשי של רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון במשרד האוצר; משה ברקת, הממונה לשעבר על רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון במשרד האוצר; רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס; אילנית אדסמן, שותפה ב-KPMG; אבישי זילברשץ ואורנה קרני מקרן ההון סיכון FinTLV; פרנק דסווינס, המנהל הגלובלי של החדשנות הפתוחה של ענקית הביטוח AXA; שון רינגסטד, מנהל הדיגיטל של ענקית הביטוח Chubb; ארסלאן חנני, סגן נשיא לחדשנות של חברת Travelers Insurance; אודיט דוט, מנהלת חדשנות בחברת Travelers Insurance; טום ואן דן ברולה, מנהל החדשנות של קבוצת Munich Re; נדיה סוטיקולפאניק, מנהלת החדשנות של חברת ביטוח החיים והבריאות המובילה בתאילנד מואנג תאי לייף (MTL); ותומס הורלימן, המנכ"ל לשעבר של ענקית הביטוח הבינלאומית Zurich Global Corporate.
 
בכנס השתתפו בכירים מחברות הביטוח והפיננסים המובילות בישראל: כלל חברה לביטוח, מגדל, הראל, הפניקס, מנורה, איילון, שלמה ביטוח, ביטוח ישיר, וסוכני ביטוח בכירים מישראל. כמו כן השתתפו חברות פורטפוליו של קרן הון סיכוןFinTLV  ובהן: Hippo, Next Insurance, AKUR8, Assured Allies ו-.Corvus בין נותני החסות: כלל ביטוח ופיננסים, Bolttech, דיסקונט טק, Carelon, סאפיינס, KPMG,Travelers , מעבדת החדשנות של Sompo ו-William Blair. בכירי התעשייה התרשמו מהדגמות טכנולוגיות של עשרות סטארט-אפים מישראל ומחו"ל שהציגו את פתרונותיהם בתערוכה והשתתפו במפגשים ודיונים על שיתופי פעולה והשקעות.
 
הרצאות הכנס התמקדו במגמות, באתגרים ובהזדמנויות הניצבים בפני תעשיית הביטוח העולמית לרבות ההשפעה הדרמטית של ה-AI וטכנולוגיות נוספות על התעשייה בכלל ועל ביטוחי בריאות וביטוח אלמנטרי בפרט, חיתום, כלים לתמחור וניהול סיכונים בזמן אמת, פרסונליזציה, ניהול תביעות והטמעת טכנולוגיות חדשות בעולם הביטוח. אחד מאירועי השיא המסקרנים בכנס היה המושב שבו רגולטורים ומומחי רגולציה מכל העולם התכנסו לדיון בהשפעותיה של טכנולוגיית Generative AI על יציבות חברות הביטוח והבטחת זכויות המבוטחים.
 
קובי בנדלק, מנכ"ל InsureTech Israel: "הכנס שערכנו היה מפגש פסגה ומפגן כח של אקו-סיסטם האינשורטק המקומי תוך הבעת אמון של בכירי התעשייה מחו"ל שהגיעו לישראל להיפגש עם צמרת התעשייה בארץ ועשרות סטארט-אפים מהטובים בתחום". 
 
גיל ארזי, מייסד ומנהל קרן הון סיכון FinTLV: "נפלא לראות שותפים מכל העולם מייצרים סינרגיה ושותפויות עסקיות תחת קורת גג אחת בישראל. הבאנו לידי ביטוי את יכולתנו לייצר ערך לתעשייה, וזו גם העוצמה של הקרן שלנו,  אשר מגיעה דרך מכפילי הכח של האקוסיסטם הגלובלי שאנחנו רותמים לטובת המשקיעים וחברות הפורטפוליו שלנו".
x