גילת נבחרה לבצע מודרניזציה של רשת התקשורת הלוויינית של Ethio Telecom

פלטפורמת ה-SkyEdge II-c של גילת בשילוב עם מאות טרמינלים תאפשר לשפר את יכולות התמסורת הסלולרית הלוויינית 4G ואת התקשורת ללקוחות עסקיים

 

 

 
גילת אנטנה, קרדיט: חברת גילתגילת אנטנה, קרדיט: חברת גילת
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
13/09/2023

חברת גילת רשתות לוויין בע"מ (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום כי נבחרה לבצע מודרניזציה של רשת התקשורת הלוויינית על ידי Ethio Telecom חברת התקשורת הממשלתית של אתיופיה.

פלטפורמת ה-SkyEdge II-c של גילת בשילוב עם מאות טרמינלי VSAT מסוג Capricorn ו-Gemini, תאפשר לשפר את יכולות התמסורת הסלולרית הלוויינית 4G ואת התקשורת ללקוחות עסקיים באזורים מרוחקים במדינה.

"כחלק מהליך המודרניזציה שלנו ביצענו בחינה קפדנית של האפשרויות העומדות בפנינו," אמר מר טספייה טדסה וולדסמייט, מנהל תשתיות הרשת הראשי ב-Ethio Telecom. "הטכנולוגיה של גילת המבוססת על היסטוריה ארוכה וניסיון מוכח באספקת תמסורת סלולרית על בסיס לוויין, הוכיחה עצמה כבחירה הנכונה לאספקת קישוריות סלולרית אמינה ויעילה וכן תקשורת לעסקים, אשר יאפשרו עתיד טוב יותר לאזרחי אתיופיה."

"אנו גאים לעבוד עם Ethio Telecom, מחברות התקשורת החדשניות והחלוציות באפריקה," אמר יוסי גל סמנכ"ל מכירות אזוריות בגילת. "אנו מעריכים את השותפות הארוכה עם Ethio Telecom ושמחים ליישם עמה את החידושים האחרונים בטכנולוגיית תקשורת הלוויין, בכדי לאפשר את רמת הקישוריות הגבוהה ביותר בכל רחבי המדינה.

x