הפרסום של טאבולה זמין כעת בנכסים הדיגיטליים של יאהו בלמעלה מ-12 שווקים.
במסגרת הנכנסים של יאהו הזמינים עבור מפרסמי טאבולה נכללים:
Yahoo Finance, Yahoo Mail, Yahoo News ו-Yahoo Sports, אשר מגיעים למאות מיליוני משתמשים חודשיים בעולם.
זוהי אבן דרך ראשונה ומשמעותית בשותפות המסחרית למשך 30 שנה שנחתמה בינואר 2023.
השותפות יוצרת למפרסמים הזדמנות להגיע לקהל עצום של צרכנים גלובליים באינטרנט הפתוח באמצעות פלטפורמה אחת.
״ראינו הצלחה רבה של מפרסמים בשווקים הגלובליים של יאהו ואני נרגש לשתף בצעד משמעותי להנגשת הנכסים הדיגיטלים הגלובאליים של יאהו עבור מפרסמים. השותפות עם יאהו מחזקת משמעותית את היכולת של מותגים להגיע למיליוני צרכנים ברחבי העולם, מדי יום״, אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה.
״זו תוספת משמעותית לכיסוי הגלובלי הקיים של טאבולה, שמאפשר למפרסמים תפוצה רחבה עוד יותר, ביצועים משופרים של הקמפיינים שלהם וזאת לצד צוות מקומי חזק שיכול לתמוך בהצלחה שלהם.״