לאומי מודיע על הרחבת ההטבה לנוטלי המשכנתאות - הקפאה ממושכת יותר

בהמשך למתווה ההקלות שפרסם אמש בנק ישראל, בנק לאומי מודיע הבוקר (שני) כי יאפשר הקלה נוספת לנוטלי המשכנתאות - מעבר לזו שמאפשר בנק ישראל.

 

 

 
Image by creativeart on FreepikImage by creativeart on Freepik
 

בנק ישראל
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/10/2023

בהמשך למתווה ההקלות שפרסם אמש בנק ישראל, בנק לאומי מודיע הבוקר (שני) כי יאפשר הקלה נוספת לנוטלי המשכנתאות - מעבר לזו שמאפשר בנק ישראל. במסגרת הקלה זו, לקוחות לאומי תושבי קו העימות בדרום מקו אשדוד דרומה, ובצפון - תושבי היישובים מקו הקריות צפונה, כמו גם מגוייסי מילואים בצו 8, יוכלו להקפיא את המשכנתא לפרק זמן של 5 חודשי משכנתא, במקום 3 חודשים כפי שמאפשר מתווה בנק ישראל - ללא ריבית, ובלבד שעלות הדירה במועד לקיחת המשכנתא היה עד 2 מיליון ש״ח. 

לצד הטבה זאת, ושאר ההטבות שסוכמו במתווה בנק ישראל, הודיע לאומי כבר בשבוע שעבר על הקמת שתי קרנות סיוע: קרן סיוע בסך מיליארד ש״ח להלוואות גישור לעסקים קטנים ובינוניים, וקרן סיוע בסך רבע מיליארד ש״ח להלוואות גישור ללקוחות פרטיים.

כמו כן, לצד תרומות במיליוני שקלים עבור סיוע לתושבי העוטף, לחיילי הסדיר והמילואים ולבתי חולים, הודיע בנק לאומי ביום חמישי האחרון על מתווה לליווי מתמשך של קיבוץ בארי, אחד היישובים אשר חווה את אחת המהלומות הקשות ביותר במתקפת הפתע של מחבלי הטרור מהרצועה. במסגרת המתווה, לאומי ילווה הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך את תושבי הקיבוץ - עד לשיקומו של הקיבוץ.

בנק לאומי משתתף בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהן, מחבק את ידי משפחות החטופים והנעדרים, מאחל החלמה שלמה לפצועים ומחזק את ידי צה״ל וכוחות הביטחון.

בתקווה לימים שקטים יותר.
x