תנועה חדשה בישראל - "החזית האזרחית" תפעל להשבת האמון של אזרחי ישראל בכוחות הביטחון

 

 

 
never again, צילום: החזית האזרחיתnever again, צילום: החזית האזרחית
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
23/10/2023

תנועה חדשה בישראל "החזית האזרחית" תפעל להשבת האמון של אזרחי ישראל בכוחות הביטחון. בחיילי צה"ל ושוטרי משטרת ישראל. 

אמש יצאה בקמפיין שילוט חוצות רחב בטכנולוגיות AI ברחבי ת"א, שם הציבה על שלטי ענק את ראשי החמאס וחיזבאללה כשהם חבוטים, מובסים ושבויים בידי לוחמי כוחות הביטחון הישראליים. יו"ר התנועה עופר רוזנבאום: "גאים וסומכים על כוחות הביטחון, קיבלנו מכה קשה אבל מכאן כולנו מאוחדים נגד אויבינו, נמשיך לפעול על מנת להבטיח שמדינת ישראל תבוא חשבון עם כולם."במסגרת הקמפיין פורסמו על שלטי חוצות ענקיים ברחבי ת"א דמותיהם של ראשי החמאס איסמעיל הניה, מוחמד דף, חאלד משעל, יחיא סינואר, מזכ"ל הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני – זיאד נחאל'ה, ומזכ"ל החיזבאללה חסן נסראללה, כשהם חבוטים, מושפלים, מובסים ושבויים בידי כוחות הביטחון הישראליים.

מעל הלוחמים מתנוסס בגדול הכיתוב – NEVER AGAIN  עדות למעשי הטבח הנוראיים אשר בוצעו בישראלים ב-07.10.2023. השלט הינו שלט החוצות הראשון במדינת ישראל אשר מבוצע בטכנולוגיית AI והוא נועד להזכיר לציבור הישראלי, לכוחות הביטחון ולהנהגה כי קיימת חובה ברורה ומיידית להשיב את הביטחון של עם ישראל בכוחות הביטחון, ולהחזיר את כוח ההרתעה של מדינת ישראל אל מול אויביה.

יו"ר תנועת החזית האזרחית עופר רוזנבאום: "אנחנו חייבים לקום מהכאב הגדול והקרע הענק שנוצר כאן ולהתאחד כי אין לנו שום דרך אחרת. הקמפיין הבוקר הוא רק הסנונית הראשונה לשורה של אירועים שנקיים בתקופה הקרובה, שמטרתם השבת האמון של עם ישראל בכוחות הביטחון, ובעיקר לתת רוח גבית ולהבטיח כי מדינת ישראל תוכל להמשיך ולפעול בעזה ככל שתידרש, כשהאינטרס היחיד שעומד לנגד עיניה הוא האינטרסים הביטחוניים שלה עצמה".

אודות תנועת החזית האזרחית: 

התנועה הוקמה על רקע אירועי טבח אוקטובר, במטרה להחזיר את אמון העם ולהבטיח כי צה"ל ומדינת ישראל יפעלו ככל שידרשו במהלך מלחמת עזה, כשיעדי המלחמה, אורכה ודרכי הפעולה שלה, יהיו כפופים אך ורק לצרכיה הביטחוניים והמדיניים של מדינת ישראל, וללא התחשבות בגורמים זרים.

התנועה הינה תנועה א-פוליטית, ומאחוריה עומדת קבוצת ישראלים ובהם לוחמים, מפקדים, משפחות שכולות, תושבי העוטף, אנשי תוכן ולוחמי סייבר, שכאבו וכואבים את האירועים הנוראים והחליטו לחבור יחדיו ולפעול כדי להבטיח שלעולם לא עוד.

עקרונות ויעדי התנועה:

השבת האמון של עם ישראל במערכות הביטחון.

חיסול מוחלט של ארגון החמאס וג'יאהד האיסלמי.

בדומה לגורלם של מתכנני טבח מינכן: בכל מקום בעולם, בכל זמן, מדינת ישראל תפעלת לאיתור והשמדה של יוזמי ומתכנני טבח אוקטובר.

הכרזה על חמאס וגא"פ כתנועות נאציות הכפופות לחוק לעשיית דין בנאצים ועוזריהם.

ביטול כל המגבלות הקיימות על חוקרי המחבלים בשב"כ, צה"ל והמשטרה.

יעדי המלחמה, אורכה ודרכי הפעולה שלה יהיו כפופים אך ורק לצרכיה של מדינת ישראל.

ללא מו"מ, בנחישות ובעוצמה עד להשגת כל היעדים.

x