בנק לאומי: פטור מלא מהחזרי הלוואות צרכניות ללקוחות פרטיים עד סוף השנה

בנק לאומי מודיע על הרחבה משמעותית של חבילת ההקלות ללקוחות - פטור מלא מתשלומי משכנתאות ומהחזרי הלוואות ללקוחות פרטיים ועסקים קטנים מקו העימות בדרום

 

 

 
Photo Bank Inna Felker Dreamstime.comPhoto Bank Inna Felker Dreamstime.com
 

בנק לאומי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/10/2023

בעקבות המצב הביטחוני, בנק לאומי מודיע היום (שני) על הרחבה משמעותית של חבילת ההטבות וההקלות ללקוחות פרטיים ולעסקים קטנים מיישובי קו העימות בדרום (בטווח של 7-0 ק"מ מגבול הרצועה):

פטור מלא מתשלומי משכנאות למשך 3 חודשים.

פטור מלא מהחזרי הלוואות צרכניות ללקוחות פרטיים עד סוף השנה, עד לתקרת החזר חודשי של 2,000 ש"ח (עבור לקוחות שלא מימשו את הטבת המשכנתא).

פטור מלא מהחזרי הלוואות לבעלי עסקים קטנים עד סוף השנה, עד לתקרת החזר חודשי של 3,000 ש"ח (עבור לקוחות שלא מימשו את שתי הטבות הפטור האחרות).

עוד מודיע לאומי, כי שוטרי משטרת ישראל שיש להם משכנתא בבנק יוכלו להקפיא את תשלומי המשכנתא שלהם למשך 5 חודשים - ללא ריבית. זאת, בנוסף ללקוחות תושבי הדרום - מאשדוד עד גבול הרצועה, ובצפון - מהקריות עד גבול לבנון, כמו גם מגוייסי מילואים בצו 8, אשר גם להם מאפשר הבנק להקפיא את תשלומי המשכנתא ללא ריבית, למשך 5 חודשים.

הטבות אלו מצטרפות להקלות ייחודיות נוספות, בין השאר: שתי קרנות סיוע ללא ריבית עבור תושבי הדרום בטווח של 30-0 ק"מ מגבול הרצועה, לתושבי הצפון שפונו מביתם ולמגוייסי מילואים בצו 8 – גם קרן סיוע בסך מיליארד ש״ח להלוואות גישור לעסקים קטנים ובינוניים, וגם קרן סיוע בסך רבע מיליארד ש״ח להלוואות גישור ללקוחות פרטיים; אפשרות לשבירת פיקדון עד 250 אלף ש"ח – ללא עלות, ועוד.

x