בוריס ג`ונסון בישראל

ראשי ממשלת בריטניה ואוסטרליה לשעבר הגיעו לביקור במרכז לחיילים בודדים לזכרו של מייקל לוין בבית הכרם

 

 

 
ועד מנהל המרכז, חיילים, דרורית ניצני, ליאורה רובינשטיין, דני דנון, ובוריס ג׳ונסון, צילום: ג׳ףועד מנהל המרכז, חיילים, דרורית ניצני, ליאורה רובינשטיין, דני דנון, ובוריס ג׳ונסון, צילום: ג׳ף
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/11/2023

ראש ממשלת בריטניה לשעבר בוריס ג'ונסון וראש ממשלת אוסטרליה לשעבר מר סקוט מוריסון הגיעו אתמול ה-5.11.23 לביקור במרכז לחיילים בודדים בבית הכרם בירושלים. במסגרת המפגש התקיים שיח עם החיילים והוצגה פעילות המרכז לחיילים בודדים לזכרו של מייקל לוין.

ליאורה רובינשטיין מנכ"לית המרכז סיפרה על פעילות המרכז, על אובדן ל החיילים שנהרגו ב- 7.10.23. ועל קמפיין גיוס התרומות שהמרכז יוצא בימים אלו על מנת לענות על הצרכים והאתגרים שהתרבו במלחמת חרבות ברזל.
 
לדברי ליאורה רובינשטיין, מנכ''לית המרכז, "ניתן להיווכח בימים אלה במספר תופעות חדשות ובמגמות שהחריפו: חיילים ומילואימניקים שאיבדו את מקום העבודה ומתקשים לשלם חובות מחייה, אוכלוסייה גדלה של חיילים עולים שאין להם עם מי לדבר, לפרוק ולשתף כי בני המשפחה בחו''ל ומנותקים מההוויה הישראלית ועוד צרכים חברתיים ונפשיים על רקע מצוקות שמחריפות בעת הזאת, אי וודאות וכמיהה למעטפת ותמיכה.

לדברי רובינשטיין, "המצוקה גדלה לנוכח העדר צוות  ומדריכים משום שחלקם גויסו ולכן נוצרים עומסים על המשאבים והתשתיות הקיימות לליווי, תמיכה וטיפול. כמו כן, התמודדו החיילים, הצוות והמדריכים במרכז עם פרידה מ- 7 חיילים במסיבה ובאירועי אותו היום".
x