בן מיטמינגר מונה לסמנכ"ל שיווק מערך בנקים במור קרנות נאמנות

במסגרת תפקידו יהיה אחראי על השיווק מול הבנקים של כל מוצרי הקבוצה, בכלל זאת, קרנות נאמנות, חיסכון פנסיוני וניהול תיקי השקעות

 

 

 
בן מיטמינגר, צילום: יח״צבן מיטמינגר, צילום: יח״צ
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/11/2023

בן מיטמינגר מונה לסמנכ"ל שיווק מערך בנקים במור קרנות נאמנות המנהלת נכסים בהיקף של כ-26 מיליארד שקלים.

במסגרת תפקידו יהיה אמון על ניהול הקשר של החברה עם הבנקים בישראל, ועל הפיתוח העסקי של תחום קרנות הנאמנות. לצד זאת, יהיה אמון על בניית אסטרטגיית שיווק לכלל מוצרי הבית (קרנות נאמנות, חיסכון פנסיוני וניהול תיקי השקעות) אל מול הבנקים. 

למיטמינגר 14 שנות ניסיון בשוק ההון. הגיע למור לפני שמונה שנים במהלכן עסק בשיווק קרנות ליועצי ההשקעות וניהול של מערך הבנקים. טרם לכן, עבד במשך שש שנים בהראל פיננסים בשיווק ניהול תיקים וקרנות נאמנות. למיטמינגר תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במימון מהמכללה למינהל, הוא לומד לתואר שני בחשבונאות באוניברסיטת בר אילן, והוא בעל רישיון שיווק השקעות ורישיון שיווק פנסיוני.

לדברי יוטב קוסטיקה, מנכ"ל משותף במור קרנות נאמנות, "כאיש מקצוע שגדל במערכת בן מביא איתו ניסיון רב אשר ייצר ערך מוסף משמעותי לערוץ ההפצה המרכזי של עולם קרנות הנאמנות – היועצות והיועצים. ההיכרות רבת השנים מול מערכי הייעוץ בבנקים תשמר את שיתוף הפעולה החשוב מול מערך ההפצה מהחשובים בישראל. המינוי שלו יאפשר לנו להמשיך להציע מגוון רחב של קרנות נאמנות בהתאם לצרכים העולים מהשטח, לצד שירות וידע מקצועי".

x