ריווק רובוטיקס: מציעה סכום החזר ראשוני עבור מערכות השלדים החיצוניים האישיים של החברה

ריווק רובוטיקס: במהלך היסטורי Medicare - קביעת התמחיר הראשוני בסך 94,617 דולר טרם כוללת את המערכת הנוכחית של ריווק רובוטיקס עם ייעוד כמכשור רפואי פורץ דרך; CMS מציינת כי תקבל בברכה חומרי תמחור חדשים בדיון ה-HCPCS הקרוב על מנת לשקף את ההתקדמות הטכנולוגית והתמחור מאז הגשת הבקשה של ריווק בשנת 2020

 

 

 
Image by Computerizer from PixabayImage by Computerizer from Pixabay
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/11/2023

ריווק רובוטיקס בע"מ, (נאסד"ק: RWLK), ספקית מובילה של טכנולוגיות חדשניות המאפשרות ניידות ואיכות חיים במהלך השיקום ובחיי היומיום עבור אנשים הסובלים ממצבים נוירולוגיים, הודיעה היום כי מערכת המרכזים לביטוח בריאות פדרלי Medicare &Medicaid ("CMS") כללה את מערכות השלדים הפרוסטטים האישיים של ריווק באג'נדה לקראת הדיון במערכת התשלומים של מערכת הבריאות הביתית הפוטנציאלית ("HCPCS") שיתקיים ב-29 בנובמבר, 2023, וקבעה מחיר ראשוני בסך של 94,617 דולר. 

"הכללת השלד החיצוני האישי של ריווק באג'נדה הקרובה של ה-HCPCS והתמחור הראשוני שהוצע הוא צעד אדיר במאמצים שלנו להבטיח גישה רחבה יותר לשלדים חיצוניים אישיים עבור אחוז נכבד מקהילת פגועי חוט השדרה המבוטחים ב - Medicare." אמר לארי ג'סינסקי, מנכ"ל ריווק רובוטיקס. "ריווק מעודדת מהתהליך של CMS לקביעת התמחור הראשוני שלה, ומהצהרות CMS שהם פתוחים לקבל מידע עדכני על התמחור המשקף את ההתפתחויות הטכנולוגיות הפורצות דרך, לרבות טכנולוגיה המאפשרת תנועה במדרגות ובמדרכות, אשר יושמו במערכות של ריווק מאז הגשת הבקשה בשנת 2020. אנו מצפים להמשך העבודה עם CMS בדיון הקרוב עם HCPCS בהמשך החודש."

חדשות אלה באות לאחר הקביעה הקודמת של CMS לפיה שלדים חיצוניים אישיים כגון זה של ריווק, נכללים בקטגוריית הסדים של Medicare, שבגינה מזוכים המבוטחים על בסיס תשלום סכום חד פעמי. קביעת התמחור הראשוני הזו בוצעה על ידי CMS באמצעות תהליך "מילוי הפערים " שהושם לאור קביעתה כי השלדים החיצוניים האישיים המיועדים לגפיים תחתונות משלבים "תכונות מהפכניות" שלא ניתן לתאר אותן בשום קוד קיים או בשילוב של קודים קיימים. כחלק ממילוי הפערים, משתמשת CMS בנתוני תמחור של ספקים או חשבוניות מסחריות הניתנות לאימות ומתאימה אותם לפי מתודולוגיית דפלציה ועדכון גורמים. ביישום הנוסחה הזו על הקוד המתאר את השלדים החיצוניים האישיים של ריווק, הסתמכה CMS על המחיר הממוצע מעסקאות שבוצעו ב-2020, שעמד על 125,500 דולר, והביאה לתמחור ראשוני של הכיסוי על ידי Medicare בסך של 94,617 דולר.

CMS מציינת כי היא תקבל בברכה חומרים המספקים מידע אודות עסקאות שוק מעודכנות הניתנות לאימות מריווק ומכל יצרן אחר של שלדים חיצוניים דו-צדדיים המיועדים לגפיים התחתונות, על מנת "להבטיח שסכום הכיסוי של Medicare עבור קוד זה ישקף במדויק את השוק המלא של מכשירים שיהיו מסווגים על פי קוד זה." ריווק תשתתף בתהליך הדיון הקרוב של ה-HCPCS ב-29 בנובמבר 2023 כדי לספק מידע נוסף ולהבטיח ששיעור התשלום של Medicare ישקף במדויק את שוק מכשירי השלדים החיצוניים האישיים, כולל המכשיר הנוכחי של ריווק, שקיבל את אישור ה-FDA במרץ 2023 והשיג ייעוד של מכשיר פורץ דרך על ידי ה-FDA בגין היותו השלד החיצוני האישי היחיד הזמין מסחרית, הכולל טכנולוגיה המאפשרת לאנשים משותקים לנווט בסביבות הכוללות מדרגות ומדרכות. קביעת תמחור סופי צפוי בתחילת 2024 ויכנס לתוקף ב-1 באפריל 2024. 

x