Capital TLV מודיעה על שותפות חדשה עם בית התוכנה JayDevs

TLV Capital הודיעה הבוקר על הרחבת פעילות ההייטק של הקבוצה באמצעות כניסה כשותפה לחברת פיתוח התוכנה האירופאית JayDevs

 

 

 
אורי שמואלי, צילום: עמי ארליךאורי שמואלי, צילום: עמי ארליך
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
12/11/2023

הקבוצה פועלת כיום בתחום הטכנולוגיה באמצעות החזקה בבתי תוכנה, שירותי פיתוח תוכנה Offshore, חברת סייבר ופלטפורמת הביטוח הדיגיטלית Trusty.

במסגרת השותפות החדשה החברה תספק שירותי פיתוח תוכנה, ארכיטקטורה ושירותי ניהול צוותים במיקור חוץ, לבתי תוכנה וחברות בישראל.

JayDevs הפועלת מווילנה בירת ליטא (מדינה בלטית החברה באיחוד האירופי) מעסיקה כיום למעלה מ – 100 מהנדסי פיתוח ומעניקה שירותים ללקוחות בארה"ב, קנדה, אוסטרליה, בריטניה, שוודיה, פינלנד ומדינות נוספות באירופה.

את הפעילות בישראל יובילו Alex Valadzko המכהן כמנכ"ל JayDevs וכן Anna Gerish מייסדת החברה.

JayDevs תפעל בישראל כחלק מאסטרטגיה העסקית של TLV Capital המתמקדת בהחזקה וייצוג בלעדי של חברות טכנולוגיות בתחומי בנקאות והשקעות, ביטוח, בריאות, מסחר אלקטרוני ותחומים מגוונים נוספים וזאת לצד החזקות מסורתיות במגוון חברות המעניקות שירותים פיננסיים.

TLV החלה לאחרונה לבסס שיתופי פעולה עם פארקים ואזורי תעשיה ייעודיים לחברות הייטק במדינות השונות בכדי להגדיל את החשיפה למגוון הרחב של טכנולוגיות והשקעות פוטנציאליות וכבר חתמה על הסכמים עם מספר חברות.

אורי שמואלי יו"ר TLV Capital: "בישראל קיים מחסור של אלפי מתכנתי Offshore.

בדצמבר 2023 קיבלנו החלטה להשקיע ולעבות באופן מהותי את ההחזקה שלנו בחברות טכנולוגיות. התוכנית היא להמשיך ולאתר חברות ייחודיות בדגש על המדינות הבלטיות בהם ישנן השקעות ממשלתיות מאוד משמעותיות בהשכלה גבוהה המייצרת זרם קבוע של מהנדסים מוכשרים, מפתחי תוכנה ומומחי IT."

x