פוליסת הדירה תורחב גם לנזקים הנגרמים כתוצאה מעבודה מהבית - באיזה חברה ?

נוכח המלחמה הכשרה מעניקה הטבות נוספות ללקוחותיה ללא עלות: תרחיב את פוליסת הדירה גם לנזקים הנגרמים כתוצאה מעבודה מהבית

 

 

 
יוסי סודרי, צילום: שירעד שליטיוסי סודרי, צילום: שירעד שליט
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/11/2023

בעקבות המצב הבטחוני וכחלק מהמאמצים לסייע לכלל לקוחותיה, הכשרה חברה לביטוח בע"מ יצאה במהלך להרחבה אוטומטית של ביטוחי התכולה בדירות ובמשרדים גם לנזקים הנגרמים כתוצאה מעבודה מהבית בזמן המלחמה, כל זאת ללא עלות נוספת מצד המבוטחים. 
 
פוליסת ביטוח הדירה של הכשרה מבטיחה כיסוי מקיף לתכולה של בית או דירה, ומכסה, בין היתר, נזקים הנגרמים לחפצי ערך, מוצרי אלקטרוניקה ורכוש ביתי. בדומה, פוליסת ביטוח עסק, כוללת גם היא כיסויים רבים לנזקים הנגרמים לציוד המשרדי. 

אחת ההשלכות המיידיות של המצב הבטחוני הינה שהרבה מכוח האדם במשק עובד מהבית הפרטי שלו ולא מגיע למקומות העבודה. 

לצורך כיסוי ביטוחי של נזק הנגרם בזמן העבודה מהבית הפרטי, הן למי שמחזיק ביטוח תכולת דירה והן למי שמחזיק ביטוח תכולת משרד, הרחיבה הכשרה באופן אוטומטי, מיוזמתה וללא עלות נוספת, את כל פוליסות תכולת הדירות ואת פוליסות תכולת המשרדים, גם לנזקים הנגרמים בזמן עבודה מהבית בהתאם לתנאי ההרחבה לפעילות עסקית בדירה.

ההטבה במסגרת הרחבת הפוליסה מתווספת לכיסויים הרבים שהפוליסות כוללות כבר היום, אולם כעת היא מהותית שכן היא מסייעת למבוטחים רבים לקבל את הכיסוי הביטוחי גם בזמן המלחמה בו ההתנהלות שונה. 

יוסי סודרי, מנהל תחום הפרט והמטה האגף בהכשרה: "הכשרה רואה חשיבות רבה בהרחבת התמיכה והסיוע למבוטחיה האזרחים והעסקיים כאחד. מעבר לתרומות שהכשרה אספה ותרמה לחיילים ולתושבי הדרום, מצאנו לנכון לסייע גם בצירים המקצועיים ובליבת העשייה שלנו – ביטוחי הרכוש. אנו תקווה לימים שקטים ובטוחים יותר במהרה".       

הכשרה מזמינה את המבוטחים להתעדכן על ההרחבות וההטבות השונות במוקד החברה בטלפון *8811.

x