צינור חמצן לעסקים הקטנים, רגע לפני כניסה למצוקה תזרימית

חברת חשבשבת וחברת ביזי בשיתוף פעולה שינגיש לעסקים קטנים את היכולת לקבל מסגרת אשראי נוספת בהליך דיגיטאלי מהיר

 

 

 
Image by sigre from PixabayImage by sigre from Pixabay
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
20/11/2023

לעסקים הקטנים אוזל החמצן – הירידה החדה בהיקפי הפעילות לצד סביבת הריבית הגבוהה צפויה להביא לקושי תזרימי במרבית העסקים הקטנים בישראל. נוכח ההשלכות החמורות של החריגה ממסגרת האשראי הבנקאית הקיימת, נדרשים העסקים הקטנים לפעול באופן דחוף כדי להגדיל את מסגרת האשראי על מנת שלא להיקלע לחדלות פירעון. 

השילוב בין מערכות ERP הנפוצות של חשבשבת ביחד עם טכנולוגיית החיתום המהיר של ביזי, יאפשרו למרבית העסקים הקטנים בישראל לקבל מסגרת אשראי אשר תואמת את צורכיהם ללא בירוקרטיה וללא צורך בהגשת מסמכים.

עצם העמדת מסגרת האשראי תהיה ללא שום עלות, והלקוח יוכל לבחור מתי ואם לנצלן בהתאם לצורך.

אסף אברהמי מנכ"ל חברת חשבשבת: "מנהל החשבונות שיושב על המערכת ומזהה צורך בקבלת אשראי יוכל בלחיצת כפתור להעמיד לעסק מסגרת אשראי בהליך חיתום דיגיטאלי שיבטיח את העסק מפני כל קושי תזרימי. כל זאת, תוך חסכון משמעותי בהליכי הבירוקרטיה וקיצור תהליכים על ידי מעבר נקי של המידע בין מערכת התוכנה שלנו לבין נותן הלוואה. למהלך משמעות נרחבות ביכולת לתת הלוואה מתואמת לחוסן הפיננסי של הלקוח ולצרכיו"

סער זכריש, מנכ"ל ביזי פיננסים: "בתקופה זו כל עסק מתמודד עם חוסר וודאות. החיבור בין הטכנולוגיה המתקדמת של bizi לחיתום רציף ומיידי של עסקים, לבין מערכות ה-ERP המובילות והנפוצות של חשבשבת, והשילוב עם רפורמת הבנקאות הפתוחה, מאפשרות לנו להציע לבעלי העסקים פתרון במהירות וזמינות חסרת תקדים בשוק המקומי"

הגברת התחרות בתחום האשראי לעסקים קטנים ובינוניים: חברת חשבשבת, מבתי התוכנה הגדולים בישראל ובעלת מערכת ה-ERP הנפוצה בישראל, וחברת הפינטק BIZI  המספקת מסגרת אשראי בהליך חיתום דיגיטלי ומהיר לעסקים קטנים ובינוניים בגובה של עד 500,000 ש"ח סיכמו על שיתוף פעולה להנגשת פתרון אשראי פורץ דרך לעסקים קטנים ובינוניים 

שיתוף הפעולה ינגיש ויפשט מאוד את תהליך הלוואה  הניתנת היום לעסקים קטנים ובינוניים,  הנאלצים להקצות זמן או  לאיסוף נתונים או מידע פיננסי  כך שביזי תוכל להעניק הלוואות מתואמות לקוח על פי האיתנות והחוסן של החברה תוך זמן קצר: עד היום ולמרות כל ההבטחות, תהליך קבלת הלוואות בבנקים כרוך בבירוקרטיה רבה - כך שלאחר אישור העקרוני למתן ההלוואה בתי העסק היו צריכים לספק נתונים פיננסים ומסמכים אשר יקשו על מתן הלוואה בפועל.

שיתוף הפעולה יאפשר לבעלי העסקים (עוסקים מורשים וחברות בע"מ), לקוחות כל הבנקים, להגיש בקשה ישירות ממערכת ה-ERP בתהליך דיגיטלי מלא המצריך מהלקוח פחות מ-10 דקות להגשת בקשה, לקבל תשובה תוך שעות, ולזכות את חשבון הלקוח תוך 24 שעות. מדובר במודל ייחודי ללא צורך בפתיחת חשבון, ללא צורך בהעברת פעילות, ללא שעבודים ובטוחות וללא עלות הקמה ותפעול

מדובר בבשורה חשובה לבעלי עסקים, שבתקופה הנוכחית נאנקים תחת העול הכלכלי ואי הוודאות, התהליך של ביז וחשבשבת  מפשט מאוד את תהליך קבלת האשראי לעומת פתרונות המימון הקיימים בשוק הישראלי הכרוכים בתהליכי הגשה ארוכים, הדורשים מסמכים רבים, לעיתים לא רלוונטיים, ושבועות של המתנה. 

בשלב ראשון יוכלו עשרות אלפי לקוחות חשבשבת להגיש בקשה ישירות מתוך המערכת, בתהליך דיגיטלי לחלוטין שאורך דקות ולקבל מימון מהיר ישירות לחשבון בית העסק. בהמשך מערכת חשבשבת תאפשר שימוש מיידי במסגרת האשראי הפנויה של הלקוח ב-bizi ללא צורך בהגשת בקשה.

שיתוף הפעולה יאפשר לביזי (BIZI) לקבל נתונים עדכניים ממערכות חשבשבת כך שיוכלו להציע ללקוחות את ההצעה הטובה והמדויקת ביותר בהתאם למצבו הפיננסי העדכני של הארגון.

סער זכריש, מנכ"ל ביזי פיננסים: "בתקופה זו כל עסק מתמודד עם חוסר וודאות - לא ברור האם תהיה פגיעה בהכנסות, האם יתקל בקושי לגבות מלקוחות, האם העובדים יוכלו להגיע לעבודה, האם, מתי ובאיזה היקף יתקבלו מענקים מהמדינה – כל עסק זקוק לכרית בטחון, במיוחד אם היא בחינם! שיתוף הפעולה עם חשבשבת מאפשר לנו להציע ללקוחותיהם מסגרת אשראי נוספת של עד 500,000 ₪ ללא עלות תוך דקות. החיבור בין הטכנולוגיה המתקדמת שלbizi  לחיתום רציף ומיידי של עסקים, לבין מערכות ה-ERP המובילות של חשבשבת, והשילוב עם רפורמת הבנקאות הפתוחה, מאפשרות לנו להציע לבעלי העסקים פתרון במהירות וזמינות חסרת תקדים בשוק המקומי. זהו צעד משותף ראשון במסע לשיפור היצע הפתרונות לבעלי העסקים הקטנים בישראל, מדובר על שוק ענק של יותר מ-300 מיליארד ₪ אשר נשלט לחלוטין ע"י המערכת הבנקאית"

אסף אברהמי מנכ"ל חשבשבת: "חשבשבת שמה לעצמה למטרה לנהל את כל תהליכי הליבה העסקיים של ארגונים על מנת שאלו יגיעו לביצועים מיטביים ולכן שיתוף הפעולה שיאפשר לבתי העסק לקבל הלוואות מתוך התוכנה עצמה הוא שיתוף פעולה טבעי. לראשונה בישראל תהליך האשראי לעסקים יהיה זהה לתהליך מתן האשראי לגורמים פרטיים, תוך חסכון משמעותי בהליכי הבירוקרטיה וקיצור תהליכים על ידי מעבר נקי של המידע בין מערכת התוכנה של חשבשבת המותקנת בבית העסק לבין נותן הלוואה- למהלך משמעות נרחבות במתן הלוואה מתואמת לחוסן הפיננסי של הלקוח ולצרכיו חשבשבת מעבירה את העסקים הקטנים ובינוניים לקדמת הטכנולוגיה ומאפשרת להם לשחק במגרש של הגדולים".  

x