במסגרת תוכנית "כיפת ברזל לסוכני הביטוח בישראל"

לשכת סוכני הביטוח מעמידה לרשות סוכני הביטוח חבילות תפעול מסובסדת בשתי חברות המעניקות שירותי תפעול למשרדי הסוכנים. החבילות כוללות תקופת ניסיון של חודש חינם

 

 

 
אורון מכלוף, צילום: ענבל מרמריאורון מכלוף, צילום: ענבל מרמרי
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/11/2023

בנוסף, הלשכה בהתאם להחלטת הוועדה (בהתאם לקריטריונים שנקבעו) תממן חודש נוסף מעבר להטבה המקורית לחברים שיגישו בקשה לתקופה נוספת.

נוכח המלחמה המתנהלת בימים אלה, גובשה תכנית רחבת היקף ע״י הוועד המנהל ויו״ר ועדת קשרי סוכנים אורון מכלוף -״כיפת ברזל לסוכני הביטוח בישראל״. התכנית כוללת מעטפת של כלים ואפשרויות מגוונות שכולה לטובת חברי לשכת סוכני הביטוח והפיננסים בישראל. כל זאת, לאחד ולהקל כבעת מלחמה ולאפשר לחברי הלשכה לשמור על תפקוד תקין של עסקיהם.

בבחינת הספקים נבחרו Libero שירותי תפעול לסוכני ביטוח וחברת שפירית.

תגובת אורון מכלוף, יו"ר ועדת קשרי סוכנים: "כמנכ"ל בית הסוכן מטאור מזה כמעט שנתיים, אני יכול לומר בקול רם וברור – זו גם זכות וגם גאווה להיות חלק מהעשייה של לשכת סוכני הביטוח בישראל. עבור סוכני ביטוח שגויסו לשירות מילואים, שמטבע הדברים רובם צעירים, שירות זה יכול להיות ההבדל בין "להיות" לבין "לחדול". אני רואה שליחות לפנות את חברי הלשכה המילואימניקים שבינינו להתמקד אך ורק בהגנה על מדינת ישראל ובשמירה על עצמם. שוב הוכח שמעבר לזכות להיות חבר לשכה, זו חובה להיות חבר לשכה, בטח לסוכנים צעירים"

שיר יפרח מנכ"לית שפירית שרותי תפעול: "שפירית שירותי תפעול שמחה לבצע שיתוף פעולה עם לשכת סוכני הביטוח. בתחילת המלחמה, פנתה לשכת סוכני הביטוח על מנת לתת כתף לסוכני הביטוח שנפגעו ועודם נפגעים מהשלכות המלחמה. היה ברור לנו, כי שפירית שירותי תפעול, תענה מיד לקריאה, ותתמוך במקצועיות ובשת"פ מלא עם לשכת סוכני הביטוח וחבריהם. יחד עם סו"ב אורון מכלוף, בנינו תוכנית ייחודית לסוכני הלשכה עפ"י קריטריונים לקבלת תפעול ותמיכה מלאה משפירית שירותי תפעול ומלשכת סוכני הביטוח. שפירית שירותי תפעול, תיתן חודש חינם עפ"י הקריטריונים שנקבעו ותעמיד לרשות הסוכנים את הרפרנטיות בביטוח החיים, הפנסיה והפיננסים. 

נאווה בן עטר מנכ"לית LIBERO שרותי תפעול: "החלטה לקחת חלק משמעותי בתרומה שלנו בתוכנית כיפת ברזל שגיבשה לשכת סוכני הביטוח, התקבלה ברגע אחד. כך שעם הפניה של אורון מכלוף אלינו, התחלנו לעבוד. אלו מסוג ההחלטות שהתרומה בהם כפולה מצד אחד ״יחד ננצח״ ומצד שני, היכולת להשפיע על תפיסה כיצד אמור להיראות משרד סוכן בימינו. ההחלטה לחשוף את קהל סוכני הביטוח והפיננסים לשירותי תפעול כמיקור חוץ היא חשיבה מחוץ לקופסא וטמונים בה יתרונות רבים עבור הענף שעוד יוכיחו את יעילותם בעתיד. אנו רואים גידול משמעותי לאורך השנים בצורך של מענה מקצועי ויסודי שיספק לסוכן הביטוח והפיננסים שקט וביטחון מה שמעלה באופן אוטומטי את הערך של הסוכן מול הלקוח קצה.  אנו בLibero יצרנו מודל ייחודי שיש לו מטרה אחת לספק שקט תפעולי ושירותי לסוכן הביטוח והפיננסים"

x