חברת מגדל שוקי הון: היקף הנכסים המנוהלים גבוה ב-19% מהרבעון המקביל אשתקד

בית ההשקעות סיכם את תשעת החודשים הראשונים של השנה עם שיפור בהכנסות וברווח

 

 

 
שגיא שטיין. קרדיט: פוטו פרג׳שגיא שטיין. קרדיט: פוטו פרג׳
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
23/11/2023

חברת מגדל שוקי הון, בניהולו של שגיא שטיין, סיכמה את הרבעון השלישי של השנה עם שיפור של כ-5% בהכנסותיה, שהסתכמו בכ-67 מיליון שקל ולצד זאת שמרה על יציבות ברווח הרבעוני לפני מס שלה, שהסתכם בכ-14 מיליון שקל. 

היקף הנכסים המנוהלים של מגדל שוקי הון הגיע בסיכום רבעוני לכ-63 מיליארד שקל, גבוה ב-19% מהרבעון המקביל אשתקד (כ-53 מיליארד שקל) וגבוה בכ-8% מהרבעון הקודם (כ-58 מיליארד שקל). 

כבר תקופה ממושכת מתמודדת מגדל שוקי הון בהצלחה עם סביבת מאקרו מאתגרת, בעיקר על רקע סביבת ריבית שעלתה בשיעורים משמעותיים תוך זמן קצר וחוסר וודאות פוליטי. כך, בסיכום שלושת הרבעונים הראשונים של השנה נהנתה החברה משיפור של 4% בהכנסות, שהגיעו לכ-191 מיליון שקל, לצד טיפוס של 8% ברווח לפני מס, שהגיע לכ-43 מיליון שקל. 

לדברי שגיא שטיין, מנכ"ל מגדל שוקי הון "המלחמה שפרצה ב-7.10 מציבה שלל אתגרים לכלל החברות במשק הישראלי, המצטרפים לאתגרים הכלכליים שנוצרו בעקבות האינפלציה הגבוהה ועליות הריבית החדות והמהירות שנרשמו בשווקים. עד כה, למרות האתגרים המשמעותיים והמצב המורכב, שוק ההון הישראלי ושוק המט"ח מפגינים חוסן, וכך גם המשקיעים הממשיכים לתת אמון מלא בעוצמת הכלכלה הישראלית". 

עוד ציין שטיין, כי "בתשעת החודשים הראשונים של השנה הצלחנו להגדיל את ההכנסות באופן רוחבי, בכלל החברות הבנות שלנו. צמיחה זו, שנרשמה חרף עליית הריבית החדה וחוסר הוודאות הפוליטי, הובילה לשיפור של כ-8% ברווח ביחס לתקופה המקבילה אשתקד". 

x