חברת הייפר גלובל מספקת את מערכות המחשוב עבור השלב הראשון של מחשב העל Israel-1 מבית אנבידיה

חברת הייפר גלובל, המתמחה בתכנון ו¬אספקת פתרונות מחשוב לחברות טכנולוגיה המפתחות מוצרים מבוססי מחשוב בארץ ובעולם, הודיעה היום על השלמת חלקה בפרויקט ובתוכו תכנון, אינטגרציה, הרכבה של מערכות מחשוב ובדיקות עבור מחשב העלIsrael-1 של אנבידיה

 

 

 
מימין: איתי אהרון, מנכ״ל הייפר גלובל אנטרפרייז, צילום: ענת קזולה; גלעד שיינר, באדיבות אנבדיהמימין: איתי אהרון, מנכ״ל הייפר גלובל אנטרפרייז, צילום: ענת קזולה; גלעד שיינר, באדיבות אנבדיה
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
29/11/2023

מחשב העל Israel-1, שהוקם ונבנה בישראל, מתבסס על שרתים ייעודיים לתחום הבינה המלאכותית של חברת Dell Technologies מסוג PowerEdge XE9680 המשלבים מעבדים גרפיים (GPUs) מדגם NVIDIA HGX™ H100 עם הדור החדש ביותר של פלטפורמת תקשורת האתרנט' מבית אנבידיה, NVIDIA Spectrum-X. תשתית תקשורת זו מציעה ביצועים גבוהים במיוחד להרצת יישומי בינה מלאכותית יוצרת (Generative AI) ומסוגלת להתמודד עם עומסי עבודה גבוהים של יישומי בינה מלאכותית בדאטה סנטרים.

פרויקט זה הוא הראשון מסוגו בעולם שמשלב את הטכנולוגיה החדשנית של דל טכנולוגיות עם הדור החדש ביותר של טכנולוגיות התקשורת מבית NVIDIA. הפרויקט כולל שבביNVIDIA BlueField-3 SuperNICs שפותחו גם הם בישראל ומתגי Spectrum-4 Ethernet המאפשרים ביצועים יוצאי דופן בתחום חישובי הבינה המלאכותית.

שלב האספקה והאינטגרציה הושלמו על ידי הייפר גלובל בזמן שיא ובטווח של כחודש ימים בלבד. 

על פי תנאי ההסכם, הייפר גלובל סיפקה מערך שירותים שכלל:

אינטגרציה ראשונה מסוגה בעולם לטכנולוגיית התקשורת מבית אנבידיה

אינטגרציה של NVIDIA BlueField SuperNICs- על הפלטפורמות של דל טכנולוגיות

אופטימיזציית ביצועים ו-Benchmark לשרתים טרם הטמעתם

אינטגרציה, הרכבה ואימות פיתוח

פריסת השרתים והתקנתם במרכז הנתונים של אנבידיה, בשילוב שירותי תמיכה 

העמידה בלוח הזמנים הצפוף שהוגדר והבטחת איכות הייצור התאפשרו תודות לשימוש בפלטפורמת אוטומציה ובדיקות מתקדמת וחדשנית שפותחה בהייפר גלובל, לייעול תהליכים, מזעור סיכונים והבטחת איכות המוצר ברמה הגבוהה ביותר. תהליך זה כלל שימוש בתוכנת בקרת איכות להרצה ובדיקת רכיבי החומרה והתוכנה טרם ההתקנה.

את ההסכם יזמה חברת הבת הייפר גלובל אנטרפרייז שאף חתומה עליו. 

איתי אהרון, מנכ"ל הייפר גלובל אנטרפרייז: "הפריסה של Israel-1 היא צעד משמעותי לקידום תחום הבינה המלאכותית. שיתוף הפעולה שלנו עם אנבידיה בפרויקט חשוב ועצמתי זה, מסמן הישג משמעותי עבור החברה. הניסיון העשיר והידע המקצועי הטכנולוגי המוכח של הייפר גלובל באינטגרציה והרכבת חומרה, לצד מחויבותנו לביצועים ואיכות בלתי מתפשרת, מילאו תפקיד חיוני בהצלחתIsrael- 1 . אנחנו מאוד גאים לקחת בו חלק".

עופר וקנין, מנהל  מנהל תחום תעשיות ביטחוניות ופתרונות קצה בדל טכנולוגיות: "חטיבת פתרונות OEM ב-Dell גאה להיות חלק מפרויקט חשוב זה ומברכת על שיתוף הפעולה הפורה עם הייפר גלובל ואנבידיה. כמובילה טכנולוגית, חשוב לנו ב- Dell OEM להביא את כל הניסיון בתחום ולספק את התשתיות הנדרשות, המהנדסים הבכירים והמערך הלוגיסטי לטובת הצלחת הפרויקט.  שיתוף הפעולה המצוין עם הייפר גלובל, הוא מה שאפשר להעמיד פתרון חדשני זה בפרק זמן קצר מאוד ולתת מענה לכל צרכי הלקוח".

גלעד שיינר, סגן נשיא בכיר לרשתות באנבידיה: "כאחד ממחשבי העל העוצמתיים ביותר בעולם לבינה מלאכותית, Israel-1  יוביל לפריצות דרך במחקר ובמדע בישראל ובעולם. העבודה עם הצוותים הטכניים של הייפר גלובל, בשיתוף צוותי התפעול והייצור, סייעה לנו להשלים בהצלחה את השלב הראשון בהקמת מערכת עוצמתית זו כחודשיים לפני המועד המקורי שנקבע." 

לגרף הייפר גלובל לחצו כאן

60 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 36.6 מיליון בהייפר גלובל
קרנות נאמנות שמחזיקות את הייפר גלובל. לרשימה המלאה
x