מהיום יש לסוכני הביטוח פתרונות במקרים בהן חברות הביטוח המקומיות לא מספקות פתרון

הסדר של לשכת סוכני הביטוח

 

 

 
טקס החתימה במשרדי לשכת סוכני הביטוח, צילום: יח״צטקס החתימה במשרדי לשכת סוכני הביטוח, צילום: יח״צ
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/12/2023

בשנים האחרונות סוכני ביטוח רבים נתקלים בבעיה קשה ומטרידה. חברות ביטוח מקומיות אינן נותנות ומערימות קשיים בביטוח בתחומי חבויות וביטוחים מורכבים. כתוצאה מכך, סוכני הביטוח  לא יכולים לתת פתרון הולם ללקוחתיהם, דבר שגורם לפגיעה עצומה בצרכן הישראלי ובעסקים כחול לבן כאשר אותם גורמים נשארים ללא אפשרות לבטח.
 
על מנת לתת מענה הולם לציבור סוכני הביטוח,  יזמה לשכת סוכני הביטוח באמצעות ליסוב סוכנות לביטוח מהלך של התקשרות עם סוכנות פלטרוס מקבוצת מגדל, סוכנות לביטוח שעובדות עם ברקורים מחו"ל וכתוצאה מזה מתאפשר לה לתת מענה מקצועי וכיסוי ביטוחי באותם תחומים שחברות הביטוח הישראליות אינן מאפשרות לסוכנים.  לאחר משא ומתן בן כשנה נחתם היום הסכם בין הצדדים, המהלך הינו בשורה ענקית לציבור סוכני הביטוח בישראל וללקוחותיהם.
 
החל מיום הקרוב ההסכם יצא לדרך באמצעות ליסוב סוכנות לביטוח.

שלמה אייזיק, נשיא לשכת סוכני הביטוח: חברות הביטוח מפרסמות רווחים אדירים על רקע העובדה שפרמיות הביטוח עלו משמעותית ובאופן דרמטי כמעט בכל הענפים ועל רקע העובדה שחברות הביטוח לא מאפשרות לסוכנים לרכוש מעלול של כיסויים ביטוחיים עבור לקחותיהם. הפתרון הינו:

א. עידוד כניסת מבטחים חדשים לענפי הביטוח השונים, לרבות חברות מחו"ל, עם דגש על הענפים העסקיים.

ב. הגדרה מחדש של המעמד הציבורי של חברות הביטוח - לא רק למטרות רווח אלא בתוספת מטרה משמעותית אשר מגלמת את מלוא הפתרונות הביטוחיים למען איכות החיים של אזרחי מדינת ישראל והעסקים במדינת ישראל.
x