למרות המלחמה: ביומיט פודטק גייסה 2.5 מיליון שקלים ללא דיסקאונט משמעותי עם ביקושי יתר

מנכ״ל השותפות ג׳יל גמון: "מדובר בהישג משמעותי בתקופה זו, נמשיך לפעול על מנת להשביח את חברות הפורטפוליו"

 

 

 
Image by Kevin Schneider from PixabayImage by Kevin Schneider from Pixabay
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/12/2023

ביומיט פודטק, שותפות ההשקעות בפודטק הציבורית הגדולה ביותר בישראל, המשקיעה במספר חברות חדשניות בתחום תחליפי הבשר מדווחת על השלמה בהצלחה של גיוס במסגרת הנפקה ציבורית של כ-2.5 מיליון שקלים עם ביקושי יתר, על אף המלחמה והמצב בשווקים.

ג'יל גמון, מנכ"ל ביומיט אמר בהמשך לגיוס: "אנו שמחים מאוד על השלמת הגיוס הציבורי, כאשר במסגרתו התקבלו ביקושי יתר מעל לסכום אותו רצינו לגייס, מדובר בהישג משמעותי לשותפות בתקופה זו בשווקים. יחידות השתתפות המוקצות מדללות בפחות מ-2% את המחזיקים הקיימים והוקצו בדיסקאונט מינימאלי כחלק מהמדיניות אותה אנו מובילים בחברה. ביומיט תמשיך לפעול על מנת להשביח את חברות הפורטפוליו ותפעל להשאת ערך מקסימאלי למחזיקים".

ההנפקה בוצעה לפי שער של 60.57 אגורות למניה, המהווה הנחה של כ-3.6% בלבד על מחיר המניה ביום שקדם לדיווח על ההנפקה, כאשר עבור כל 100 מניות שנקנו בהנפקה היו זכאים הרוכשים ל-50 אופציות נוספות של השותפות מסדרה 2. במסגרת ההנפקה ציפתה ביומיט לגייס 2.5 מיליון שקלים ונתקבלו ביקושים של 2.7 מיליון שקלים.

מתחילת השנה דיווחו חברות הפורטפוליו המוחזקות של ביומיט על מספר התפתחויות חיוביות מהותיות, ביניהן קבלת הזמנה מסחרית מרשת מסעדות צרפתית (רילבייט), השקעה לפי שווי של 20 מיליון דולרים (מיטאפורה) ומזכר הבנות לשיתוף פעולה עם נסטלה (מור פודס). 

לגרף ביומיט פוד יהש לחצו כאן

9 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 326.95 אלפי בביומיט פוד יהש
קרנות נאמנות שמחזיקות את ביומיט פוד יהש.
x