חנוכיית המתנות של בנק מזרחי טפחות למען ילדי העוטף ושדרות

משאיות כתום.ישראל ועובדי בנק מזרחי טפחות, הפתיעו את ילדי העוטף ושדרות בבתי המלון בהם הם שוהים ברחבי הארץ עם אלפי מתנות לכבוד חג החנוכה

 

 

 
מיטל הרוש, צילום: Q elite beautyמיטל הרוש, צילום: Q elite beauty
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/12/2023

בנק מזרחי טפחות אשר מקיים מדי שנה את פרויקט ׳חנוכיית המתנות׳, החליט להקדיש את הפרויקט השנה לילדי שדרות והעוטף. למעלה מ-4,000 מתנות חנוכה שנרכשו על ידי עובדי והנהלת הבנק, הועמסו על גבי משאיות כתום. ישראל אשר יצאו יחד עם עובדי הבנק לכל בתי המלון ברחבי הארץ בהם שוהים הילדים- ירושלים, טבריה, נתניה, תל אביב, שפיים ואילת והפתיעו אותם עם המתנות הרבות. 

מאז פרוץ המלחמה נרתם בנק מזרחי טפחות עבור תושבי הדרום והצפון: הקצה עשרות מיליוני שקלים למימון מגוון פעולות תמיכה בתושבי הדרום, ובכלל זה אימוצם של העיר שדרות וקיבוץ כפר עזה. בנוסף, העניק פטור מלא מהחזרי המשכנתא למשך 4 חודשים והקפאה של התשלומים ל-8 חודשים נוספים, וכן גיבש חבילת הטבות משמעותית ללקוחותיו בעלי העסקים, בדגש על אלו הנמצאים בשדרות וביישובי העוטף:  מענק כספי של עד 20 אלף שקלים לעסקים ביישובי העוטף ושדרות, הלוואות מהקרן בערבות מדינה וכן הלוואות בתנאים מיוחדים ומותאמים למצב שמעניק הבנק.

לדברי מיטל הרוש, מנהלת חטיבת הון אנושי ומשאבים בבנק מזרחי-טפחות: "חג החנוכה מסמל את ניצחון האור על החושך וכולנו, כל אזרח במדינת ישראל מגוייס כדי להגביר את האור בימים מורכבים אלו. יצאנו לחזק ולשמח את הילדים הגיבורים הללו ויצאנו מחוזקים. אנו רק בראשית הדרך של המסע המשותף עם ילדי העוטף ושדרות ואני מאמינה שאת חג החנוכה הבא, נחגוג יחד, אצלם בישובים״. 

בתמונה מימין לשמאל: רכזת שדרות במלון ׳וורט׳ – אורנה דידי, מנהלת קשרי קהילה בבנק מזרחי טפחות  - פנינה שפרינגר, אחראית פרויקטים קשרי קהילה בבנק מזרחי טפחות – נועה נתנאל, צילום: אילנית קיצוני - צילום מהלב

x