קמהדע טסה 17.34%+ היום - 5 קרנות שייהנו מכך במיוחד

התקשרות אסטרטגית עם קדריון להפצה בארה"ב של KEDRAB® הכוללת הכנסה של 180 מיליון דולר במהלך ארבע השנים הראשונות להסכם

 

 

 
עמיר לונדון, מנכ״ל קמהדע, קרדיט: נטי לויעמיר לונדון, מנכ״ל קמהדע, קרדיט: נטי לוי
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/12/2023

ההסכם המסחרי הגדול ביותר בתולדות קמהדע ייכנס לתוקף בינואר 2024 וכולל הכנסות של 180 מיליון דולר לקמהדע לאורך ארבע השנים הראשונות של שמונה שנות ההסכם.

תנאים פיננסיים המשקפים את נתח השוק המשמעותי של KEDRAB בארה"ב והמשך הצמיחה לאורך שמונה שנות ההסכם.

ההסכם כולל הרחבה פוטנציאלית של ההפצה ע"י קדריון של KEDRAB לטריטוריות נוספות מעבר לארה"ב.

קמהדע בע"מ (NASDAQ and TASE: KMDA) ("קמהדע" או "החברה"), חברה ביופארמצבטית מסחרית בינלאומית בעלת פורטפוליו של מוצרים המשווקים לטיפול במחלות חמורות ונדירות, ומובילה בתחום מוצרי הפלסמה הייחודיים, מודיעה היום על חתימה של מזכר הבנות מחייב עם קדריון לעדכון והרחבה של הסכם ההפצה של KEDRAB® בשוק האמריקאי. במסגרת ארבע השנים הראשונות של תקופת שמונה שנות ההסכם, שמתחילה בינואר 2024, קדריון תרכוש כמויות מינימליות של KEDRAB המייצגות הכנסות לקמהדע של כ-180 מיליון דולר.

הסכם זה הינו ההסכם המסחרי הגדול ביותר שנחתם על ידי קמהדע עד כה, ותנאיו הפיננסיים משקפים את נתח השוק המשמעותי של KEDRAB בארה"ב, את המשך הצמיחה לאורך שמונה השנים, וכן גם  הרחבה פוטנציאלית של הפצת KEDRAB על ידי קדריון לטריטוריות אחרות מעבר לארה"ב. בנוסף, הצדדים ישתפו פעולה להרחבת ההפצה של מוצרי קדריון על ידי קמהדע בישראל.

"אנו שמחים לחתום על הסכם אסטרטגי זה עם קדריון המהווה את ההסכם המסחרי הגדול ביותר שלנו מאז הקמתה של קמהדע", אמר עמיר לונדון, מנכ"ל קמהדע. "בהתבסס על כיסוי השוק הנרחב של קדריון וההצלחה המתמשכת בשיווק KEDRAB בארה"ב, כמו גם הצמיחה המשמעותית בנתח השוק שהושגה עד כה, אנו בטוחים כי המשך שותפות זו ממקסם את הצמיחה העתידית ואת פוטנציאל הערך של מוצר חשוב זה. יתרה מכך, הסכם זה ממקסם באופן היעיל ביותר את פעילותנו העסקית בארה"ב בכך שהוא מאפשר לנו למקד את מאמצי המכירות העצמאיים  שלנו במסחור של תכשירי הנוגדנים מאושרי ה FDA הייחודיים האחרים שלנו בעיקר במרכזי השתלות, בעוד קדריון תמשיך לקדם את KEDRAB במספר גדול ביותר של בתי חולים ומרכזים רפואיים בכל רחבי ארה"ב."

"אנו נרגשים מהרחבת השותפות שלנו עם קמהדע, זהו צעד משמעותי במחויבות שלנו לטיפולים המבוססים על  נוגדנים ייחודיים", אמר הוגו די פרנצ'סקו, מנכ"ל קדריון ביופארמה. "שיתוף הפעולה הזה מדגיש את המסירות של קדריון לאספקת KEDRAB למטופלים בארה"ב, ואנו מצפים למקסם את הצלחת המוצר ולבחון הזדמנויות להתרחבות עתידית, תוך אספקת פתרונות רפואיים חיוניים היכן שהם נחוצים ביותר."

במהלך 2022, הכנסות קמהדע ממכירת KEDRAB לקדריון להפצה בשוק האמריקאי עמדו על כ-16 מיליון דולר. קמהדע צופה עלייה משמעותית במכירות המוצר לקדריון לשנת 2023.

לגרף קמהדע לחצו כאן

46 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 27.52 מיליון בקמהדע
קרנות נאמנות שמחזיקות את קמהדע. לרשימה המלאה
x