Fiverr מכריזה על Montserrat כפונט השנה לשנת 2024

כך עולה מניתוח הלוגואים הנמכרים ביותר ב Fiverr Logo Maker ומסקר שנערך בקרב מעצבים בפלטפורמה

 

 

 
Fiverr - logoFiverr - logo
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/12/2023

חברת Fiverr (סימון בורסאי: NYSE: FVRR), החברה שעושה מהפכה בדרך בה העולם עובד ביחד, מודיעה היום על מונטסראטMontserrat) ) כפונט השנה לשנת 2024, בשיתוף עם Fiverr Logo Maker.

מניתוח של הלוגואים הנרכשים ביותר ב- Fiverr Logo Maker וסקר שעליו ענו למעלה ממאה מעצבים עצמאיים שמוכרים עבודות דרך Fiverr לוגו מייקר, עלה כי פונט מונטסראט נמצא בחזית עיצוב המותגים לקראת השנה הבאה.

עוד עולה כי Montserrat, הגופן בעל הקוד הפתוח עם המאפיינים הסאנס סריפיים מקנה מראה נקי ומודרני, פשוט, רבגוני ואסתטי מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית לעסקים שמטרתם לחדש את תדמית המותג שלהם.
 
נדב ברקן, סמנכ"ל העיצוב ב Fiverr: " מונטסראט הוא חביב הקהל בזכות הקווים הגיאומטריים הנקיים והאסתטיקה המודרנית שלו. הוא בעל מגוון רחב של משקלים וסגנונות - כך שקל וכיף מאוד לעבוד איתו במגוון רחב של סיטואציות. זו יכולה להיות בחירה מתאימה לעסקים שמטרתם לחדש את השפה החזותית שלהם עם גופן רב תכליתי ודינאמי. במילים אחרות, למונטסראט יש גם צורה מאופיינת וגם פונקציונאליות ברורה"

כדי להכריז על מונטסראט כפונט השנה של 2024, הצוות מאחורי Fiverr Logo Maker ניתח את הגופנים הנפוצים ביותר בלוגואים הנרכשים בפלטפורמת Logo Maker. מונטסראט היה הפופולרי ביותר, ואחריו Bellefair ו- Poppins.


בהמשך, הצוות בדק  עם מעצבי הלוגו מייקר, שהכריזו גם הם כי מונסראט הוא ללא ספק הפייבוריט שלהם, ואחריו הפונטים ו- Bebas Neue ,Poppins.


יונת ראונר טריגר, Logo Maker Business Owner: "אחד הדברים המעניינים שגילינו מהמחקר הוא שהגופנים שמעצבים מעדיפים הם לא תמיד הגופנים הנמכרים ביותר. לדוגמה, Bellefair הוא מס' 2 בהזמנות אבל מדורג במקום 31 במועדפים על המעצבים. למעצבים יש את החופש לחקור גבולות יצירתיים, אך לעתים קרובות לקוחות מחפשים לוגואים מתוך מחשבה על יישום ספציפי ומעשי. לעתים קרובות לקוחות נותנים עדיפות לעיצובים שהם לא רק מושכים מבחינה ויזואלית אלא גם מובנים ונגישים. לוגואים ב- Fiverr Logo Maker ניתנים להתאמה אישית, לקוחות יכולים לבחור עיצוב ואז להתאים את הפונט לטעמם לפני אישור הרכישה. בתהליך הזה, רבים בוחרים במונסראט".

לדברי ג'ולייטה אולנובסקי, המעצבת של פונט מונסראט, פוסטרים ישנים וכיתוב על שלטים בשכונת מונסראט בבואנוס איירס היוו השראה לעיצוב הגופן הזה שהפך להיות חלק מקטלוג הגופנים בקוד פתוח של גוגל. גוגל מעריכה שהוא נמצא בשימוש ביותר מ-20 מיליון אתרים. "אני מרגישה כבוד גדול ומודה מאד על כך שמונסראט נבחר כפונט השנה של Fiverr לשנת 2024", אמרה "למונסראט יש נוכחות חשובה בתקשורת שאנו רואים כיום, הן המודפסות והן הדיגיטליות".

x