איילון ביטוח קיימה הדרכה דיגיטלית ארצית לסוכנים

בהשתתפות 200 סוכנות וסוכנים

 

 

 
אייל טולדנו, צילום: רמי זרניגראייל טולדנו, צילום: רמי זרניגר
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/01/2024

לאחר שהשיקה בהצלחה בשנת 2023 את איילון EXPERT - סדרת הדרכות, העשרות ותכנים מקצועיים לרווחת סוכנות וסוכני החברה – פתחה איילון את שנת 2024 עם הדרכה ראשונה לסוכנים לשנה זו.

בהשתתפות כ-200 סוכנות וסוכנים, קיימה איילון ביום שני (15.1) הדרכה לטובת הרענון שנעשה במסלולי האקספרס של החברה בביטוחי רכב ודירה – בדגש על הקלות התפעולית במשרדי הסוכנים.  

בתחילת ההדרכה המקצועית נשא דברים איל טולדנו, סמנכ"ל בכיר ומנהל אגף ביטוח כללי-פרט באיילון, והדגיש את הייחודיות של מסלולי האקספרס, את קלות העבודה בהם והיכולת העצמאית להפיק את הפוליסות במשרדי הסוכנים, במטרה לצייד את הסוכנים בידע ובכישורים הנדרשים כדי לנווט ולייעל מסלולים אלה עבור לקוחותיהם.

את ההדרכה לסוכנות ולסוכנים העבירה איילת כמיליאן כהנא, סגנית מנהל אגף ביטוח כללי-פרט באיילון, שהסבירה בהרחבה על נושא הפקת פוליסות אקספרס בקלות ובמהירות במשרד הסוכן – בביטוח דירה (ענף 388), ביטוחי רכב (ענף 646) ועוד.

כחלק מאסטרטגיית החברה להמשך חיזוק פעילות סוכני הביטוח, "איילון EXPERT" תציע גם בשנת 2024 מגוון הדרכות מקצועיות דיגיטליות, בשלל תחומי הפעילות המקצועיים, לחיזוק הידע בתחומי הביטוח השונים, לרבות בתחום ביטוחי בריאות, עסקים, חיסכון לטווח ארוך, עולמות הפיננסים ועוד.

x