"משתלם לדעת מור" - מור בית השקעות בקמפיין טלוויזיה חדש בכיכובה של הפרזנטורית קרן מור

הקמפיין מקדם ערוץ תוכן שמזמין את הציבור הרחב לצפות במגוון סרטוני וידיאו שנוגעים להשקעות וחיסכון, וזמינים לצפייה באתר הקבוצה

 

 

 
קרן מור, 2024, צילום: שי פרנקוקרן מור, 2024, צילום: שי פרנקו
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
18/01/2024

קבוצת מור בית השקעות מקימה את "משתלם לדעת מור" - ערוץ תוכן חדש שמציע ידע פיננסי לציבור הרחב באמצעות סרטוני וידיאו שזמינים לכלל הציבור באתר הקבוצה. הסרטונים עוסקים במגוון נושאים, דוגמת חיסכון פנסיוני, קרנות נאמנות, ניהול תיקי השקעות, טעויות נפוצות בניהול כסף ועוד, מחולקים לקטגוריות שונות ומותאמים לרמות ידע מגוונות.

הפרויקט יקודם באמצעות קמפיין חדש בכיכובה של קרן מור, השחקנית והקומיקאית הישראלית, זוכת פרס התיאטרון ופרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה. מור היא הפרזנטורית של מור בית השקעות מזה כשנתיים. משרד הפרסום של מור בית השקעות הוא "סיטימדיה".

לדברי אלי לוי, מנכ"ל משותף במור בית השקעות, "בשנים האחרונות אנו רואים עלייה משמעותית ברצון של הציבור הרחב לדעת יותר על החסכונות והמוצרים הפיננסים השונים, וכמות השאלות עלתה בחודשים שחלפו מאז תחילת המלחמה. משתלם לדעת מור מספק כלים שיאפשרו לחוסכות וחוסכים לקבל החלטות פיננסיות ולשאול את השאלות הנכונות בבואם לבחור בין המוצרים השונים, כשהם נעזרים באנשי המקצוע המובילים את הענף, סוכנות וסוכני ביטוח ויועצות ויועצי השקעות".

לדברי הדר רז, סמנכ"לית שיווק, קשרי חוץ ותקשורת במור בית השקעות, "קמפיין משתלם לדעת מור מקדם את הערכים המובילים של הקבוצה – השקעה במחקר ובניהול השקעות, לצד מקצועיות ודגש על שירות ללקוחות ולערוצי ההפצה. הפעם אנו מביאים את הידע לציבור הרחב, אשר יוכל לצפות בתכנים פיננסים מגוונים. לצד זאת, גם בקמפיין הנוכחי, אנו ממשיכים לפעול לשבירת הפרדיגמה הגברית של עולם ההשקעות וקידום שוויון מגדרי בתחום, ובמסגרת זו שמנו דגש על כך שהתכנים יהיו בשפה שוויונית והשיח על כסף והשקעות יהיה גם בהובלת נשות מקצוע, ולא בשפה מתנצלת, מקטינה או מסגבירה". 

x