ביטוח הרכב של הכשרה חברה לביטוח בע"מ "Best Car" זכה בקטגוריית מוצר השנה

ביטוח הרכב של הכשרה חברה לביטוח בע"מ "Best Car" זכה בקטגוריית מוצר השנה של ענף הביטוח לשנת 2023

 

 

 
יוסי סודרי, מנהל תחום הפרט והמטה בהכשרה, ואבי שלמה משנה למנכ״ל, צילום: עדיף תקשורתיוסי סודרי, מנהל תחום הפרט והמטה בהכשרה, ואבי שלמה משנה למנכ״ל, צילום: עדיף תקשורת
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/01/2024

בוועידה השנתית של נבחרי השנה של "עדיף" בתחום הביטוח והפיננסים בישראל, ביטוח הרכב של הכשרה "Best Car" זכה בקטגוריית מוצר השנה של ענף הביטוח לשנת 2023.

פוליסת הביטוח "Best Car" של הכשרה בולטת בשוק מאחר והיא מכילה כיסויים רבים מעבר לאלו המוצעים בשוק ולכן מעניקה ללקוחותיה מעטפת רחבה יותר. למשל, הפוליסה כוללת תיקון הרכב במוסכי ההסדר ללא השתתפות עצמית, כיסוי לנהג צעיר וחדש עד 3 חודשים, גבול אחריות בגובה של 3 מיליון ש"ח כלפי צד ג', גובה הגנה משפטית בסכום 30,000 ש"ח, פטור מהשתתפות עצמית גם בניסיון גניבה לרכבים פרטיים, ועוד.

בנוסף, ניתן למצוא בפוליסה מגוון של הרחבות במחירים אטרקטיביים, ביניהן רכב חלופי נגיש פרטי ומסחרי, כיסוי לפנסים ומראות ללא הגבלת שווי, כיסוי טעינה וכבל טעינה של רכבים חשמליים, כיסוי שמשות (על בסיס החלפה או מקוריות) ללא השתתפות עצמית, כיסוי גרירה ושירותי דרך לרכבים חשמליים, כיסוי שמשות תחליפיות לצ.מ.ה. (ציוד מכני הנדסי) ועוד.

ההרחבות הזמינות של פוליסת "Best Car" ממשיכות להשתדרג באופן תדיר, כאשר רק לפני חודש, הכשרה הודיעה על שורה של הרחבות חדשות הניתנות לרכישה בנזק תאונתי. בין הרחבות אלו, ניתן למנות כיסויים כמו כיסוי לשמשת sun-roof ללא השתתפות עצמית וכיסוי לנזק תאונתי לגג פנורמי, ללא רישום תביעה בפוליסה.

שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה, מסר: "אנחנו מתרגשים מהזכייה ומודים ל"עדיף" על ההכרה בפוליסת "Best Car". זכיית "Best Car" בקטגוריית מוצר השנה של ענף הביטוח משקפת את אסטרטגיית המוצר של הכשרה, הכוללת שדרוג מתמיד של הפוליסות שהיא מציעה והתאמתן לצרכים המשתנים של לקוחותיה, תוך התמקדות בשוק הרכב אשר הופך בעשור האחרון למגוון ומורכב יותר."
x