ביטוח ישיר משיקה ביטוחי בריאות המותאמים לרפורמה החדשה

החברה משיקה נספח ייחודי ורחב במסגרת שירותי ייעוץ רפואי, בדיקות ואבחון מהיר

 

 
איור: פאנדראיור: פאנדר
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/01/2024

ביטוח ישיר משיקה נספח ייחודי ורחב במסגרת שירותי ייעוץ רפואי, בדיקות ואבחון מהיר. בין השאר כולל הנספח אבחונים בתחום רפואת העיניים, מיפוי שומות ונגעים בעור, אבחון אוסטאופורוזיס ופרק נרחב בתחום ייעוץ רפואת המומחים תוך מתן החזר של עד 1,200 ש״ח לייעוץ.

החברה משיקה את ביטוחי הבריאות בעידן הרפורמה החדשה שנכנסה לתוקף ב- 1.10.2023. במסגרת ההשקה, משווקת ביטוח ישיר את תוכניות הבריאות ברובד הראשון עפ"י הנחיות הרפורמה (תרופות, ניתוחים בחו"ל והשתלות) וברובד השני, את תוכניות הביטוח לניתוחים בישראל (משלים שב"ן), עם וללא השתתפות עצמית.

בנוסף השיקה החברה נספח שירות ייעוץ, בדיקות ואבחון מהיר, רחב וייחודי, אשר כולל  שירות אבחון מהיר מקיף בתוך 3 ימי עסקים  וכן אבחונים רפואיים שעד היום לא הוענקו במסגרת נספח זה בענף הביטוח. לקוחות ביטוח ישיר ייהנו מפרק רחב בתחום ייעוץ רפואת המומחים בארץ ובחו"ל, טיפול פסיכולוגי, רפואה מניעתית ועוד. נספח זה מצטרף למוצרים נוספים שהחברה מעניקה בתחום הבריאות. 

במסגרת מוצרי הבריאות החדשים תמשיך ביטוח ישיר לשווק את  תוכנית הביטוח ״מחלות קשות״, עם רמת כיסוי שהיא מהרחבות בענף הביטוח ובמחירים משתלמים. פוליסת מחלות קשות של החברה מעניקה למבוטחים פיצוי כספי של עד 700,000 ש״ח במקרה של גילוי מחלה קשה, מתוך רשימה של 45 מחלות קשות, ופיצוי חלקי עבור 21 אירועים רפואיים, מתוכם 18 סוגים של גילוי מוקדם לסרטן. 

במהלך השבועות הקרובים עתידה החברה להרחיב את קו מוצרי הבריאות בתוכניות בריאות חדשות נוספות -  ניתוחים בישראל מהשקל הראשון, כתב שירות בהתפתחות הילד ועוד.

תחום ביטוחי הבריאות בביטוח ישיר הוא תחום ביטוחי חשוב בסל המוצרים הביטוחיים הרחב של ביטוח ישיר לפרט ולמשפחה, תחת התפיסה שביטוח ישיר היא "יותר ביטוח". מבין שורת המוצרים שביטוח ישיר מציעה ללקוחותיה, ניתן לציין את מועדון הלקוחות , ביטוחי בריאות רחבים, מוקד 24/7 ושירות 'ישיר עד אליך' המופעלים בזמני תאונה, הטבת תשלום יחיד על כיסויים בביטוח שני רכבים במשפחה, אפליקציית "ישיר-צעיר" המבטחת נהגים צעירים לפי ק"מ, ביטוח לפי ימים ופוליסה שנתית, ועוד.
 

x