לראשונה בישראל, סוכני ביטוח יחלו לתווך לקוחות לבנקים לטובת ייעוץ בקרנות כספיות, פקדונות, חשבונות עו"ש ועוד

תלפיות במהלך פורץ דרך: סוכניה יחלו לשווק ללקוחותיהם מוצרים בנקאיים. ראובן טיטואני, יו"ר תלפיות: " פעילות זו הינה נדבך חשוב ויוצא דופן כחלק מחזון הפמילי אופיס במסגרתו סוכן תלפיות מהווה אינטגרטור פיננסי של לקוחותיו."

 

 

 
ראובן טיטואני, צילום: פאנדרראובן טיטואני, צילום: פאנדר
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/02/2024

לאחר שנים רבות בהן סוכני הביטוח התפרנסו בעיקר באמצעות עמלות ששולמו להם מחברות הביטוח ובתי ההשקעות אגב מכירת מוצריהם, בית הסוכן תלפיות עושה הסטוריה אשר מגדילה את מקורות העמלות ומגוון השירותים הניתנים ללקוחות מנהלי הפמילי אופיס שלו.

תלפיות חתמה לאחרונה באופן תקדימי על הסכמי הפצה מול בנק הפועלים והבנק הבינלאומי. במסגרת הסכמים אלו מנהלי הפמילי אופיס של תלפיות יוכלו לשווק ללקוחותיהם מוצרים בנקאיים כגון קרנות כספיות, פקדונות, חשבונות עו"ש, ניהול תיקים ועוד. יש לציין כי ייעוץ ההשקעות בפועל ייעשה רק על ידי יועצים בעלי רישיון בבנקים או בבתי השקעות ולא על ידי הסוכן עצמו (אלא אם הוא בעל רישיון יעוץ כחוק).

הסכמי הפצה אלו יקנו למנהלי הפמילי אופיס את הזכות לקבל עמלות נפרעים ועמלות היקפים מהבנקים.

מהלך זה יאפשר למנהלי הפמילי אופיס להרחיב את מעטפת השירותים הפיננסיים והביטוחיים המוקנים ללקוחותיהם במסגרת השירותים הניתנים להם היום על ידי תלפיות כגון החזרי מס, ייעוץ משכנתאות, ביטוח אלמנטרי ועוד. יצוין כי שירותים אלו ניתנים באמצעות מחלקות פנימיות של תלפיות במסגרתן מנהל הפמילי אופיס מפנה את לקוחותיו לקבלת שירות מקצה לקצה ואף לקבל תגמול גבוה והוגן על כך.

בית הסוכן תלפיות הינו בית הסוכן הגדול בישראל ומונה כ-1,000 מנהלי פמילי אופיס הנהנים משירותים משלימים פנימיים של תלפיות הניתנים באמצעות 200 עובדים וזאת בנוסף לערכים מוספים נוספים כגון תפעול, כוורת מומחים רחבה, הסכמי עמלות גבוהים במיוחד ועוד.

ראובן טיטואני, יו"ר תלפיות: "תפקיד סוכן הביטוח של פעם משתנה , והוא עובר להיות מנהל פיננסי אישי. זהו צעד הסטורי, מחולל תחרות ולטובת הלקוח, אשר מהווה נדבך חשוב ויוצא דופן כחלק מחזון הפמילי אופיס של תלפיות במסגרתו סוכן הביטוח מהווה אינטגרטור פיננסי של לקוחותיו. ישנו אוקיינוס כחול של 3 טריליון ₪ בבנקים שאין סיבה שמנהל פמילי אופיס לא יוכל לתת ערך בגינם. אני שמח וגאה שתלפיות הינו החלוץ במחנה שפותח אפיק שירותים והכנסות משמעותי זה אשר ישמש כמנוע צמיחה אדיר למנהלי הפמילי אופיס שלנו. פעילות זו תגדיל את תיק הסוכנים גם בגופים המוסדיים ותשמר אותו לטווח ארוך. תוך ימים סבורים הופתענו לראות שקצב הפעילות מדהים ושובר שיאים. בקרוב נכריז על הסכמי הפצה ייחודיים נוספים"

x