מגדל ביטוח ופיננסים מכריזה על מוצר חדש ובלעדי בביטוח חיים

הפתרון החדשני של מגדל "משלים לפנסיה" יאפשר לחוסכים להתמודד עם בעיות הקיימות בביטוחי שארים ויעניק להם יכולת לתכנן את העתיד הפיננסי של משפחתם

 

 
כנס מגדל / צילום: אסי אפרתיכנס מגדל / צילום: אסי אפרתי
 

דניאל דותן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
09/02/2024

מגדל ביטוח ופיננסים קיימה השבוע כנס לפתיחת שנת 2024 לכ-1,000 מסוכני החברה. באי הכנס נהנו ממגוון רחב של דוכני אוכל מאזור עוטף עזה, פרי יצירתם של חקלאים ושפים מקומיים, בשיתוף פעולה עם השף חיים כהן.  

הכנס נתן ביטוי משמעותי לתמיכה של מגדל בתושבי עוטף עזה והצפון, תוך יצירת הזדמנויות עסקיות וחברתיות עבור סוכני הביטוח, מה שתרם רבות לאווירה המיוחד וחיזק את תחושת הקהילתיות הישראלית. עוד שמה החברה דגש בכנס על מחויבותה לתמיכה מתמשכת בתושבי שדרות, באמצעות תרומה של 10 מיליון ש"ח שהוענקה לעירייה לפני כשלושה חודשים. 

את הכנס, שהתקיים במעמד יו"ר מגדל ביטוח, פרופ' אמיר ברנע; מנכ"ל מגדל ביטוח, רונן אגסי; חברי הדירקטוריון וההנהלה, הנחה ליאור סושרד והתקיימה בו גם הרצאה של ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, שהציג סקירה על המצב הגיאופוליטי במדינת ישראל.   

במהלך הכנס, הוצגו הפעילויות המתוכננות של מגדל לשנת 2024, בהן מוצרי הבריאות החדשים של החברה, ממשק אוטומטי בהקשר לתביעות בריאות, פיתוח ממשק דיגיטלי חדש להעברת לידים לחברה ע"י סוכנים בכל תחומי הפעילות של החברה, מסלולי השקעות חדשים בתחום הפיננסי, החזרת מוצרי הנכות והמוות מתאונה לתיק המוצרים של הסוכנים, השקת מבצע ייחודי בענף ועוד. כל תכניות העבודה הוצגו תוך הדגשת מחויבותה של מגדל לסוכניה ומיקודה בהענקת שירותים איכותיים וחדשניים לסוכניה וללקוחותיה.

הפתרון החדשני של מגדל: "משלים לפנסיה"

בנוסף, הציגה החברה את "משלים לפנסיה", פתרון חדשני ובלעדי בביטוחי החיים של מגדל, שיאפשר לחוסכים להתמודד עם בעיות הקיימות בביטוחי השארים ולהעניק להם יכולת לתכנן את העתיד הפיננסי של משפחתם במקרה של פטירה.  את משלים דינמי לפנסיה ניתן לרכוש כתוספת לקרן הפנסיה הקיימת. "משלים לפנסיה" מאפשר לעמיתים בקרן הפנסיה להגדיל את הכיסוי הביטוחי של פנסיית שארים למשפחתם ולהבטיח למשפחתם הכנסה חודשית בגובה מסויים שאותו הם יקבעו. ביטוח החיים ישולם בתשלומים חודשיים למשפחה במקרה של פטירת העמית. בעת ההצטרפות, המבוטח יקבע את סכום הביטוח החודשי הכולל שברצונו להבטיח למשפחתו במקרה של פטירתו.  סכום הביטוח החודשי יורכב מהתשלום החודשי שיקבע במוצר "משלים דינאמי לפנסיה" יחד עם הסכום המובטח להם מפנסיית השארים. 

פרופ' אמיר ברנע, יו"ר מגדל ביטוח ופיננסים, ציין בדבריו את מחויבותה ארוכת הטווח של מגדל לסוכניה ואף סיפר כי למד משלמה אליהו, בעל השליטה בחברה, עד כמה חשוב החיבור בין מגדל לסוכניה, חיבור המעצים את החברה באופן ניכר. רונן אגסי, מנכ"ל מגדל ביטוח ופיננסים, הצטרף לדברים וציין כי "השותפות החזקה בין החברה לסוכניה מביאה להצלחות והישגים. בעזרת הסוכנים, תחזור מגדל למקומה הטבעי בצמרת חברות הביטוח והפיננסים".

x